Audi Q5 2.0 TFSI quattro

sitechris

Donateur
De auto die we deze week testen is de Audi Q5 2.0 TFSI quattro. Een SUV. Deze Audi Q5 is precies goed. Niet een grote bullebak, maar wel groot genoeg om indruk te maken. Maar rijdt het ook nog een beetje?

http://driveaholic.nl/rijtest-audi-q5-2-0-tfsi-quattro/

IMG_4354.jpg


IMG_4357.jpg


IMG_4362.jpg
 

ertromp

Forumguru
Die spiegels vind ik echt super voor zo'n model. Moet je niet van die lullige sprietjes aanhangen :D
Ik vind de verhoudingen van de Q5 een stuk beter dan die van de Q3 overigens
 

mikehotel

Actief lid
Dat van dat überhohlprestige in je review snap ik niet zo. Mijn ervaring is dat met dit soort auto's relatief vaak "sneu" gereden wordt en is er gewoon sprake van asociaal bumperkleven. Opvallend genoeg zijn het vaak van die druppelende vijftigers die zich daar schuldig aan maken.
 

peterrapid

Forumguru
Knappe review en ook al ben ik geen fan van SUV's deze kan ik uit ervaring zeggen zelfs in 2.0 tdi rijdt deze super met een prachtig interieur, ik ben fan maar mijn bankrekening niet zozeer :D
 

Falcon

Donateur
Nog een paar jaar en wij zien @sitechris, met zijn pensioen, op de ring rijden in een Q5 (stage 4 gechipt uiteraard) op de Ring... lees ik tussen de regels door ;)
 

sitechris

Donateur
@Falcon met mijn pensioen (duurt nog wel iets langer hoop ik) rijd ik wel met een Q5 naar de Ring, maar dan eentje met een aanhanger waar mijn circuitracer op staat ;). Ik ben overigens wel positief over de auto, maar op de ranglijst staat hij in de subtop. Dus er zijn betere auto's voor me :)
 
Bovenaan Onderaan