Audi e-tron GT

sitechris

Donateur
Audi e-tron GT gereden. Ronduit sublieme auto. Combinatie van elektromotor (met instant koppel) en dit type auto is subliem. Extreem stil, altijd voldoende vermogen beschikbaar (ook boven 200) en extreem soepel. Verder is het een formidabele GT. De range is nog een minpuntje, maar dat valt ook nog wel te overzien omdat de auto bij de snellader extreem snel weer oplaadt. Ik mis de zescilinder of achtcilinder niet bij dit type auto.

 

MarcoO2

Forumguru
Wat heerlijk - een auto van dit niveau en dan toch gewoon nog knopjes voor de bediening van standaard-zaken. Love it! En sowieso een schitterende auto!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

leon-cupra

Forumguru
Enorm knappe wagen maar vind het interieur te saai voor dergelijk type wagen. Dat ze zoiets doen voor een wagen die het volume moet creeeren, dat versta ik dan maar een model dat eerder een statement moet .maken in de markt had het wel een iets spannender/futuristischer interieur/dashboard mogen zijn.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik denk dat ze heel goed geluisterd hebben naar de vaak toch niet bepaald positieve geluiden op die futuristischer dashboards. Er is natuurlijk een reden dat die eruit zien zoals ze eruit zien - dat heeft zich in de loop van de jaren bewezen tot meest gewaardeerde indeling.
 

leon-cupra

Forumguru
Mij gaat het eerder om het design , niet om de functionaliteit. Het design had iets futuristischer mogen zijn. Dat er dan nog knoppen aan zijn doet er dan niet toe.
Het dashboard van een Peugeot 308/508 toont ook een stuk futuristischer, maar beschikt ook nog over de knoppen.
 

sitechris

Donateur
Nou daar moet je de airco toch echt al via het scherm bedienen. Persoonlijk houd ik daar niet van. Doe maar knopjes. Heerlijk!
 

Bakboord1

Forumguru
Hopelijk wel een stukje betrouwbaarder dan de porsche equivalent.
Bij een kennis van me staat die te vaak bij de dealer voor reparatie.
Maar een prachtige auto is die audi zeker en langzaamaan komen ze in het straatbeeld.
Afgelopen week namelijk voor het eerst gezien.
Helaas is ie al zwaar verouderd voordat ik m tweedehands wil betalen.
 

spikehome

Forumguru
Ik vind hem we mooi, lijkt me een heerlijke wagen beetje boven mijn budget alleen.
Stond laatst ook op autoweek op de rollerbank.

 

sitechris

Donateur
Of is de Porsche een Audi met Porsche logo? Volgens mij is dit gewoon 50-50 ontwikkeling geweest. Met smaakverschillen tussen de twee.
 
Bovenaan Onderaan