Audi A3 Sportback

Captain Hook

Forumguru
Idd @sitechris ; dit 'soort' auto's kenmerkt zich vooral door:

– Prijzig speelgoed

Waar is ons gezonde verstand gebleven? Dit is toch v.d. zotte? Een stuk techniek, wat vrijwel direct na aankoop en de eerste kilometer al gelijk duizenden euro's minder waard is. Zijn we dan helemaal gek geworden. :fool::shutup:
 

VAG-man

Forumguru
Ontwikkelingskosten van de EV's wordt vast ook hiervan betaald. Vandaar ze moeten besparen op premium onderdelen.
 

sitechris

Donateur
En dikke boetes rondom uitstootschandalen. Dat helpt ook niet mee. Maar de toon is gezet bij VAG. Kijk naar de nieuwe Golf. Minder dan voorheen. Of de ID.3. Dat is echt een Aldi auto.
 

Kanerr

Forumguru
Helaas wel. Het is vooral te zien wanneer hij naast een Kia Cee'd of een Hyundai I30 staat. Daar zijn de materialen in heel de auto wel echt een stuk beter dan een Golf of een A3.
 

leon-cupra

Forumguru
Skodarijders zijn ook onderhevig aan imago en marketing. Bij de O1 wou niemand in een O1 rijden en zien gereden worden. Dan zweerde dezelfde skodarijder bij zijn golf of passat. Nu gaat men zijn Skoda tonen aan de buurman.
 

Captain Hook

Forumguru
@leon-cupra Is dat iets Belgisch of zo? ;)
Dat geilen op merkjes, logo's en andere marketingbullsh*t?

Het interesseert mij bar weinig wat een ander er van denkt. Zeker niet qua automobiel. :koffie:
 

LT83

Forumguru
Mod-breaks: Quote verwijderd.

Dat hadden we niet anders verwacht...hahaha :tongue:

Kan het wat meer on-topic blijven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

VAG-man

Forumguru
Ik vind het een mooie auto om te zien, maar inderdaad véél te duur met wat opties aanvinken. Dat laatste is wel waar een autofabrikant het meeste op verdient.
 

sitechris

Donateur
wat ik bij Audi ook altijd wel pijnlijk vind is dat veel opties uit dezelfde fabriek komen als de andere VAG modellen. De adaptieve cruise control is niet anders. Of de dimmende binnenspiegel. Of het panoramadak. Je betaalt alleen (veel) meer. En helemaal als je een Audi A6 of hoger koopt. Dan komt er nog een soort van 'inkomenstoeslag' bovenop. Dat is wel tergend.
 

VAG-man

Forumguru
Ik denk alle modellen van Audi.
Paar jaar geleden een A4 geïmporteerd van 6 maanden oud. De helft! van de nieuwwaarde waren opties.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan