AUDI A3 nu 140pk en 20% bijtelling

Wasmachineman

Forumguru
Oh ? Dan maar een kleinere kofferbak als Skoda dit niet kan bijbenen qua motor en bijtelling ! Het wordt steeds leuker of moeilijker ?:icon_smile_dead:
 

Porettuhcs

Senior Member
Oh ? Dan maar een kleinere kofferbak als Skoda dit niet kan bijbenen qua motor en bijtelling ! Het wordt steeds leuker of moeilijker ?:icon_smile_dead:

Alleen al om het soort mensen wat werkt bij de verkoop van de Nederlandse Audi-dealers en het soort wat Audi leased... wil ik niet eens in een Audi gezien worden...









muv de R en de S modellen dan he :grin:
 

Constant

Erelid
Hein, ik ken een voormalige Audi verkopert die nu in een Skoda rijdt, weet alleen niet of ik zijn naam mag noemen :shocked:
 

Porettuhcs

Senior Member
Hein, ik ken een voormalige Audi verkopert die nu in een Skoda rijdt, weet alleen niet of ik zijn naam mag noemen :shocked:

moet een verstandig man zijn :grin:... ik wil niet iedereen over een kam strijken maar ik ben een paar jaar geleden ook stiekum naar een paar Audi-dealers geweest en werd daar niet eens geholpen en ik was toch echt voornemens om een A3 sportsback aan te schaffen! Zelfs mijn vrouw was overtuigd en met mij mee.... ik vond het echt ongelovelijk... en ja ik heb gevraagd of ik mischien geholpen kon worden... maar de man kreeg telefoon en ik denk dat hij nog steeds aan het bellen is :confused: ...

Volgens mij kopen wij bij dezelfde dealer.... onderdeel van een grote groep maar elke keer als ik daar kom krijg ik een goed gevoel.... dat zijn aardige "jongens"daar ook al kosten die aardige jongens mij een hoop geld ;)
 

LenK

Forumguru
Best handig dat er Audi en VW zijn. Dan weet je tenminste welke motoren er over 1-2 jaar in Skoda komen :smirk:
 

Wasmachineman

Forumguru
moet een verstandig man zijn :grin:... ik wil niet iedereen over een kam strijken maar ik ben een paar jaar geleden ook stiekum naar een paar Audi-dealers geweest en werd daar niet eens geholpen en ik was toch echt voornemens om een A3 sportsback aan te schaffen! Zelfs mijn vrouw was overtuigd en met mij mee.... ik vond het echt ongelovelijk... en ja ik heb gevraagd of ik mischien geholpen kon worden... maar de man kreeg telefoon en ik denk dat hij nog steeds aan het bellen is :confused: ...

Volgens mij kopen wij bij dezelfde dealer.... onderdeel van een grote groep maar elke keer als ik daar kom krijg ik een goed gevoel.... dat zijn aardige "jongens"daar ook al kosten die aardige jongens mij een hoop geld ;)

Ik was laatst bij V W in de showroom hier in Hoorn. Dealer is Heron dan.
Als je denkt dat Audi arrogant is moet je hier maar eens kijken. Niet normaal meer hier hoe je genegeerd wordt door de V W verkopers.
Heb 10 minuten rond gelopen en 2 verkopers stonden gezellig samen naar buiten te gluren of er nog iets interessant aan kwam. Ze zagen mij dus aankomen in de O2 en deden verder niets.

Ik heb ze mooi aan het werk gezet die klojo's.... door 2 uitgebreide offertes aan te vragen via de receptioniste. Toen kwam er 1 opdraven. Gezicht als een oorwurm !
Wat een eikels daar. Dit is verschrikkelijk voor de baas van Heron want deze 2 prutsers vernielen je zaak. Ik zal hier nooit iets kopen of leasen.

Vroeger was ik dus "die Audiverkoper" in Rotterdam waar Constant aan refereert en ik heb nog steeds contact met ze.
Ik heb daar een mooie tijd gehad maar ik koos toch weer voor een buitendienst functie. Maar ik vind Audi nog steeds een heel mooi merk alleen te duur. En Skoda vind ik ook een mooi merk anders kies ik die niet.
 

Porettuhcs

Senior Member
Ik was laatst bij V W in de showroom hier in Hoorn. Dealer is Heron dan.
Als je denkt dat Audi arrogant is moet je hier maar eens kijken. Niet normaal meer hier hoe je genegeerd wordt door de V W verkopers.
Heb 10 minuten rond gelopen en 2 verkopers stonden gezellig samen naar buiten te gluren of er nog iets interessant aan kwam. Ze zagen mij dus aankomen in de O2 en deden verder niets.

Ik heb ze mooi aan het werk gezet die klojo's.... door 2 uitgebreide offertes aan te vragen via de receptioniste. Toen kwam er 1 opdraven. Gezicht als een oorwurm !
Wat een eikels daar. Dit is verschrikkelijk voor de baas van Heron want deze 2 prutsers vernielen je zaak. Ik zal hier nooit iets kopen of leasen.

Vroeger was ik dus "die Audiverkoper" in Rotterdam waar Constant aan refereert. Heb nog steeds contact met ze.
En heb daar een mooie tijd gehad. Ik koos toch weer voor een buitendienst functie. Ik vind Audi nog steeds een heel mooi merk. Maar te duur. En Skoda vind ik ook een mooi merk anders kies ik die niet.

Ik probeerde mijn eerste uitspraak iets te nuanceren.... ik vind Audi ook echt een heel mooi merk... ik heb alleen een hele nare smaak aan mijn bezoeken bij Audi overgehouden... en ik was echt voornemens een Sportsback te kopen (meer kon ... lees:kan ... ik ook niet meer betalen bij Audi)

en nu weer ff ontopic voordat ik de eerste ben die een dreig pm van de moderators krijg :bye:

Die gasten bij Audi zijn goed bezig zeg ;)
 

Constant

Erelid
Ik kon een (bijna-)nieuwe Skoda kopen voor de prijs van een afgeragde 2de hands Audi.

Vroegah wilde ik trouwens heel graag de A3 kopen, maar die was altijd buiten bereik. Te duur terwijl het eigenlijk een Golf is in een iets andere verpakking.
 

Wasmachineman

Forumguru
Okay, on topic dus....het valt me dus wel op dat er meer en meer 20% bijtellingmodellen bijkomen !

*'t Is een kwestie van tijd dat de regering dit weer eens aanpakt en 20% omhoog schroeft naar 25% en 25% gaat dan naar 30% omdat die weer meer vervuilender zijn !*

Wordt gelukkig nu wakker uit nachtmerrie !:koffie:
 

MennoW

Forumguru
ik was eerst geintreseerd in een A3 SportBack bij Pouw zwolle geweest gevraagd om een proefrit in een A3 met zelfde motor als ik wou bestellen ( geen reactie )
in Heerenveen idem of ze zoeken nog steeds?

ps bij mazda zelfde gehad wou rijden in de mazda 6 diesel maar toen ze belden 6 week later ja jammer dan.
toch blij dat ik een beetje door zulke jongens bij de SuperB ben uitgekomen
 
Bovenaan Onderaan