athermische voorruit ?

Weet iemand of de S2 een athermische voorruit heeft ? En zo ja, waar de opening voor GPS antennes en zo zich bevindt. Zou dat het zwartgespikkelde deel aan de achteruitkijkspiegel zijn ? Ik heb dit nodig voor het plaatsen van het zenderdoosje van de telepeage voor de franse autosnelwegen.
 

LenK

Forumguru
Zit GPS antenne niet op het dak in de voet van de radio antenne?
Vwb voorruit. Thermische voorruiten zijn vaak te herkennen aan de spiegelende kleur als je buiten de auto staat.
 
Zit GPS antenne niet op het dak in de voet van de radio antenne?
Vwb voorruit. Thermische voorruiten zijn vaak te herkennen aan de spiegelende kleur als je buiten de auto staat.
Mensen,
ik klem de TomTom vaak op het dashboard, tussen de verhoging van de snelheidsmeters en de voorruit. Beste ontvangst... dus ik denk niet dat dit een probleem is voor wat voor signalen dan ook.
 
Bij mijn vorige auto (Mercedes, ja ik ben ook een van die overstappers van dat merk) werkte een TomTom op het dashboard, maar dat zendertje voor de telepeage kreeg alleen aan de spiegel een voldoende signaal door. Daarom dat ik deze vraag hier stel.
 
denk trouwens dat die zendertjes een heel zwak signaal geven. anders zou je ook de slagboom op het ernaast liggende vak kunnen laten opengaan.
 
Bovenaan Onderaan