Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
AS Woensdag 1500 uur Octavia Combi Greenline ophalen! Nog tips?
Bij het monteren van een trekhaak willen de monteurs nog wel eens vergeten deze juist te coderen in het systeem, waardoor de parkeersensoren achter niet uitgeschakeld worden bij het inschakelen van de achteruitversnelling...
Voor zover dit van toepassing is: doe er je voordeel mee...
Verder laat ik altijd een litertje olie in de kofferbak leggen, ookal is de het olieverbruik met de komst van de commonrail motoren minimaal, het kan van pas komen.
Controleer de lak aan buitenkant rondom
Kijk of ramen elektrisch of niet werken zoals behoren te werken
Open alle portieren en sluit ze weer en kijk of ze goed in slot vallen.
Als de verkoper voor naast de auto staat ff gauw de ruitensproeier uitproberen en kijk hoe hij reageert als tie nat wordt.
Hieronder alles al gezegd. Maar gefeliciteerd, wel een leuk bericht na je vakantie! Veel plezier a.s. woensdag, (tipje, maak er een bijzondere dag van, als je daar tijd voor hebt natuurlijk. Ik heb er gelijk een uitje van gemaakt naar het strand etc....)
oke duidelijk, want tijdens de proefrit zag ik het beeldschermpje met balkjes. Bij de middelste slaat ie dan aan dus. En bij het koppelen van een aanhanger met verlichting schakelt het systeem uit...
Nog tips?
Ja
vannacht goed slapen
Morgen op tijd komen
Je deel 3 van je inruilauto meenemen
Zorgen dat je t geld kunt betalen (pinnen?)
reservesleutels van je inruilauto niet vergeten.
Lege maag voor de grote taart...
m.b.t. reservesleutel: niet vergeten, de label met de code, die je er oorspronkelijk bij hebt gekregen voor het eventueel na- of bijbestellen van een sleutel..!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.