Artikel nummer van radio omlijsting middenconsole

Goededag,

Ik heb mijn Stream radio vervangen door een RCD360 maar nu loop ik tegen het probleem aan dat het afdekscherm van de middenconsole bij de radio niet breed genoeg is dat ook de schroeven van de radio afgeschermt zijn.
Ik ben hiervoor bij de dealer geweest maar aangezien er 25 verschillende frontjes zijn heeft hij een artikelnummer nodig.
Kan iemand mij hier mee verder helpen, of misschien zelf nog iets liggen wat ik kan overkopen?
 

hemi24

Forumguru
Hangt af van bouwjaar en uitruisting van je auto. Zo heeft een élégance van vóór de facelift een ander design als die van na de facelift...

verder zijn er verschillende soorten climaatsystemen die ook elk weer andere uitsparingen in het frontje hebben.

Een foto kan behulpzaam zijn...
 
Zie bijgevoegde foto.

Bj is 10/2006 en model is Ambiente.
 

Bijlagen

  • 20210307_131303.jpg
    20210307_131303.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Maar heeft de dealer niet een paar nieuwe / 2e hands modellen staan de ook dit soort frames hebben ?
Dingen wip je er zo vanaf en kun je passen en bij juiste passing staat het nummer in het juiste artikel.
Nu vermoed ik dat deze van Rallye ook gaat passen.

Moest bij me Yeti toendertijd na de Swing verwijderd te hebben en de Zenec geplaatst te hebben ook een nieuw frame hebben.
En bleek dat het het frame was wat ook bedoeld was voor de columbus.
Dealer had die toevallig staan en dus even verwijderd en gepast, en bleek hij er ook nog één uiteindelijk in voorraad te hebben .....

Dat laatste verwacht ik tegenwoordig niet meer, Lakeman had toendertijd wel veel dingen standaard op voorraad liggen, of haalde het uit een andere wagen (nieuw) en kreeg je direct deze mee.

Goede tijden, en eigenlijk nog niet eens zo lang geleden dat je van vloegel kunt spreken
 
De dealer bij mij in de omgeving is nogal, hoe zal ik het zeggen, minder behulpzaam en stroef op dat gebied, helaas...
 
Bovenaan Onderaan