Artikel nummer klemmetjes afdekhoes kofferbak

tlpeter

Actief lid
Weet iemand een artikel code van de klemmetjes die de afdekhoes in een combi op zijn plaats houd (uitgetrokken)

Deze zijn beide afgebroken en nu kan ik de kofferbak niet meer afdekken.
 

Monteurtje

Forumguru
De klemmentjes zijn niet afgebroken. Die liggen achter je bekleding. Ze zitten er gewoon opgeschoven. Als je nieuwe gaat monteren moet de zijbekleding los en misschien kun je de oude nog weer te pakken krijgen. Een skoda garage kan het je zo vertellen, zal dinsdag even kijken als ik het niet vergeet. Is de auto al uit de garantie?
 
Deze klemmetjes zijn niet van de beste kwaliteit. Bij mij was alleen de rechter kapot en dit is door de dealer onder garantie gerepareerd. De auto was toen nog geen jaar oud.
 

tlpeter

Actief lid
De auto is net nog geen twee jaar oud.
Dus je kunt ze er zo opschuiven ?
Ik zal eens kijken of ik de zijkant normaal los kan maken.
 

Monteurtje

Forumguru
Onderdeelnummer is: 1Z9 867 825 C 47H. En die wordt gewijzigd naar de 1Z9 867 825 D 47H. Kosten 12,50 euro. incl btw.
 

tlpeter

Actief lid
Kijk, daar heb ik iets aan :)
Dank je wel voor de info.
Ik heb nog niet kunnen kijken of ze afgebroken zijn maar dan moet ik gewoon even doen komend weekend.
 

tlpeter

Actief lid
De klemmetjes lagen inderdaad los.
Ik heb ze er aan beide kanten er weer opgeschoven.
De zijpanelen zitten toch wat beter vast gezet dan ik dacht :D
 

Cas

Nieuw lid
nadat de rechter er voor de tweede keer af was geschoven, een tetje lijm erop, en voorlopig geen last meer van gehad.
 

Eduardo

Forumguru
Wie weet het antwoord op mijn bovengenoemde vraag hoe moeilijk het is om de zijbekleding los te krijgen van een Fabia II Combi zonder de boel te forceren ??
 

Joske

Forumguru
zie bijlages, dit is zowat hetgeen ik gevonden heb voor bagageruimte F2 Combi :)
 

Bijlagen

  • Afdekplaat laadrand bagageruimte uit- en inbouwen F2 combi.pdf
    40,6 KB · Weergaven: 29
  • Bovenste bekleding C-stijl uit- en inbouwen (auto's zonder hoofdairbag) F2 combi.pdf
    33,8 KB · Weergaven: 31
  • Zijbekleding kofferruimte uit- en inbouwen F2 combi.pdf
    48 KB · Weergaven: 27
Bovenaan Onderaan