Armsteun stof demonteren

Highway

Forumguru
Ik ben bezig mijn S2 interieur om te zetten naar leder/alcantara.

Stoelen zijn al gewisseld, deurpannelen ben ik mee bezig. Wat dan over blijft is de armsteun in het midden console.

Helaas zat deze niet bij het interieur (was mij bekend, prijs was ook aangepast hierdoor).

Ik wil nu het stof van mijn huidige armsteun verwijderen, zodat deze in leder nagemaakt kan worden.

Probleem is dat ik niet kan achterhalen hoe ik dit deel van de armsteun kan demonteren. Ik weet dat ik de gehele armsteun los kan halen, maar hoe krijg ik dan (zonder schade) het stof los?
 

Roedie76

Senior Member
Als ik het goed gezien heb zit de binnenbak van de armsteun met 4 schroefjes vast.

Twee in de bodem van de bak en twee in de zijkant iets voor het punt waar het deksel scharniert.

Als de binnenbak los is kan je de deksel ook loshalen als ik me niet vergis.
En dan is het al iets makkelijker om te kijken hoe je het deksel uit elkaar kan halen.
 

Highway

Forumguru
@Roedie76 bedankt voor het meedenken.

Ik heb ondertussen wat dingen kunnen demonteren (armsteun is nog niet uit de auto). Ik zie nu de clipjes waarmee de stoffen deel van de armsteun vast zit. Ga deze trachten te verwijderen - zou dit lukken wordt het her-bekleden een stuk eenvoudiger.
 
Bovenaan Onderaan