Apple carplay

Arie66

Lid
Hallo allen,
Is er iemand die weet hoe je tussen twee CarPlay gebruikers wisseld als je samen in de auto zit?
Heb een Amundsen systeem (uit 2021)met draadloos CarPlay, als ik en mijn vrouw samen in de auto zitten pak het systeem uiteraard altijd de telefoon van mijn vrouw. Maar ik wil op mijn telefoon navigeren met google maps. Maar dat switchen tussen de telefoons is nog niet zo eenvoudig, zelfs als zij de Bluetooth uit zet lukt het niet. Wie weet raad. Bvd
 
je kan in het menu van Amundsen naar mobile apparaten gaan en daar de telefoon kiezen die je wilt zien in carplay. Ikzelf heb hetzelfde probleem, ook hier pakt carplay steds de laatst gebruikte (meestal die van mijn vrouw).
Ik heb nog geen optie gevonden om deze automatisch te laten wijzigen. Misschien gaat het met je persoonlijke sleutel ?? Heb ik nog niet geprobeerd.
 

RoelF

Forumguru
Tussen je carplay apps staat ook het Skoda logo. Hiermee ga je direct terug naar het juiste menu waarin je van telefoon kunt wisselen.
 

Arie66

Lid
je kan in het menu van Amundsen naar mobile apparaten gaan en daar de telefoon kiezen die je wilt zien in carplay.....
.....Misschien gaat het met je persoonlijke sleutel ?? Heb ik nog niet geprobeerd.
die wissel heb ik wel gevonden, maar dan schakelde CarPlay nog steeds niet om(alleen de telefoon instelling wisselde dan!)
die persoonlijke sleutel kan ik ook nog eens instellen en proberen. tnx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, je kan in het menu kiezen welke telefoon welke functies mag doorgeven via bluetooth. Bij mij deed carplay dat. We hebben wel beide een iPhone
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
De eerste telefoon die verbind krijgt voorrang en zal daarop idd CarPlay starten. Weet niet of je me een iPhone kan bepalen welke info er via BT/WiFi word gedeeld. Draadloos Carplay is namelijk via WiFi en niet via BT
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan