Apple car play telefoneren

Bakboord1

Forumguru
Als ik bel via Apple CarPlay dan hoor ik na enkele minuten de ander niet meer maar de ander hoort mij dan nog wel.
Iemand bekend met dit euvel? Het lijkt mij puur een softwareprobleem.
 

Spector

Forumguru
Er zaten na de iOs 15.2 update een aantal bugs in CarPlay. Volgens mij zijn die met de laatste updates weer verholpen. Ik herken de problemen die jij hebt met bellen via CarPlay niet. Ik had wel last van de andere bugs met onder andere Waze en Flitsmeister.
 

Rallye

Forumguru
Met bellen inderdaad geen problemen. Ik heb wel vaak dat Carplay het geluid niet meer hervat na een telefoongesprek. Ook Flitsmeister geeft dan geen geluid - ik wacht daardoor nog op een flits uit Keulen (onduidelijke 30km op een weg met twee rijbanen, wegbeeld gaf geen sjoege over de max).
 

Bakboord1

Forumguru
Er zaten na de iOs 15.2 update een aantal bugs in CarPlay. Volgens mij zijn die met de laatste updates weer verholpen. Ik herken de problemen die jij hebt met bellen via CarPlay niet. Ik had wel last van de andere bugs met onder andere Waze en Flitsmeister.

Ik hoop dat dit het is. Eerst had ik dit niet dus het zou zomaar kunnen. Bedankt voor de tip.
 

Okje

Nieuw lid
Sinds de laatste ios 15.4.1 geen goede functie apple car play, geen goede werking tel ,whatss app en continue siri in beeld draaiend. verbinding is draadloos kabel oplossing ??? evaring
 
Bovenaan Onderaan