Android radio bt vraagje;

hallo, in mijn superb zit dus geen originele radio meer in maar een Android toestel.


Nu is het dus zo als ik verbinding maak met de Skoda dan kan ik alles zien (phonebook etc)in het schermpje tussen de tellers(maxidot?)

Maar de Android radio ook BT heeft en dat ik dus eerst met de radio verbonden moet wezen voor ik kan bellen/gebeld worden.

Kan dit ook gekoppeld worden? Dat ik bv gewoon contact maak met Skoda bt i.p.v. de radio.

Of is dit niet mogelijk?

Hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is

Gegroet

(Voor de kenners; kan het trouwens kloppen dat de computer storingen blijft zien nu er een Android radio in zit, er zaten storingen in van navigatie, media player en nog 1..)
 

hemi24

Forumguru
Blijkbaar heb jij nog de originele Bluetooth module in de wagen zitten, maar heeft deze pas een uitgang/geluid, als je verbinding hebt met de BT van de naderhand ingebouwde Android unit...?

Klinkt een beetje als een slecht uitgevoerd hobby-projectje!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Zoals jij t zegt is het inderdaad, ik moet verbinding maken met de BT van de Skoda en de radio anders heb ik geen geluid of geen menu in het kleine schermpje.

Is dit te veranderen?
 

hemi24

Forumguru
Door de microfoon fysiek te koppelen aan de Android unit waarschijnlijk, en niet aan de Skoda bt-module, die waarschijnlijk onder de bijrijdersstoel gemonteerd zit.

Maar dan mis je wel de bt-functionaliteit in je MaxiDot...
 
Ik was er al iets bang voor.. is dit iets wat alle (Android)radio’s hebben?

Want ben toch niet zo zeker van deze radio vrij traag met alles/vastlopers etc
 
Bovenaan Onderaan