Android auto icm Oneplus 11

EdK

Forumguru
Zou eens lekker met BT alleen beginnen .....
Werkt dat wel dan kun je nog eens proberen op andere manieren.
 

Slider

Forumguru
Dit kan heel goed aan de telefoon/software zelf liggen, helaas.
In mijn O3 met Amundsen had ik eerst een Samsung A51 in gebruik, die elke rit altijd eerste poging Android Auto faalde te verbinden. Nogmaals connecten werkte het wel.
Heb nu een Nokia 7.2 en die werkt elke rit, altijd meteen goed met Android Auto. Alles hetzelfde, zoals kabel enzo, behalve de telefoon zelf uiteraard.

Daar zit dus een wezenlijk verschil in helaas.
 

jesse_s93

Forumguru
Heb je toevallig al geprobeerd om in de instellingen van je telefoon de deverloper settings te activeren en vervolgens de USB connections settings aan te passen. Sinds Android 12 staat deze schijnbaar als de standaard op opladen. Hier kun je MTP als default selecteren.

Mijn vriendin had voorheen ook problemen in de Scala met Android Auto en OnePlus, na het aanpassen van deze USB connection setting was het verholpen.

Link: https://community.oneplus.com/thread/1570214

"Try going to Settings - System settings - down to Developer Options - looking for Networking - Select USB configuration. I have changed to media transfer protocol. I will see how it goes when reconnected to a laptop, but when cable connection in the car, it works fine now with the option to connect to the Android Auto available."
1690196194071.png "
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan