Android auto connectie wil niet slagen

33l

Lid
Dag allemaal,

Vandaag mijn Skoda Elroq 85 opgehaald en bij de dealer android auto gekoppeld. Werktw allemaal prima tot ik vanavond weer even een ritje wilde maken en de auto geen connectie maakte met mijn android. Bluetooth stond uit op mijn telefoon dus ik dacht het probleem snel gevonden te hebben.

Echter belande ik daarna in een soort connectiviteits loop waarbij er wel Bluetooth connectie word gemaakt maar de android auto verbinding niet tot stand komt.

Op mijn telefoon krijg ik de melding dat ik android auto moet starten op het display van de auto echter verschijnt daar niet het icoontje wat eerst wel verscheen.

Iemand ervaring hier mee?

Tinus78

Forumguru
Hi,
niet met android, maar wel met apple. Zelfde gehad. Ik weet niet meer zeker of ik nu door de telefoon helemaal uit te zetten en weer aan het heb kunnen oplossen. Of door de app geheel te verwijderen en de connectie te vergeten en toen opnieuw installeren. De “oude”. Instellingen werden direct herkend.

ik moet zeggen dat ik de 1e dag direct een probleem had met de telefoon te koppelen. De software op Mijn scherm moest toen opnieuw erop gezet worden bij de dealer. Daarna geen probleem met het scherm meer, maar wel een x die connectie problemen gehad.

• Leuk
Waarderingen: 33l
Bovenaan Onderaan