Andere spoiler achterklep Combi?

Arjen Bavel

Actief lid
Goedemiddag!

Omdat ik de 'standaard' achterklepspoiler van mijn Superb erg simpel/klein vind ben ik op zoek gegaan naar een alternatief, ik heb nog niet veel opties gevonden, maar kwam deze recent tegen:
https://de.csr-shop.info/--Alle-Pro...eckfluegel-fuer-Skoda-Superb-II-3T-HF402.html
Is er iemand hier die deze per ongeluk gemonteerd heeft en weet of het simpel is?
Uiteraard staat op de site ook een voorbeeld, maar ik zie liever een voorbeeld van een onafhankelijke gebruiker ;)

Of zijn er rijders die een andere hebben gemonteerd en dat willen delen?
 

JeSko

Forumguru
Oef.. smaken verschillen natuurlijk maar wil je echt zo'n lelijk ding op je auto? Die spoiler schreeuwt gewoon " Ik zat standaard niet op deze auto!". Lijkt er opgeplakt achteraf. Maar goed dat is je vraag niet natuurlijk :nono:, ik heb het nog nooit gezien op een S2, wist niet dat zoiets bestond.
 

Arjen Bavel

Actief lid
Inderdaad, dit monteer je alleen "per ongeluk"... ;)

Die tweede is wat beter geproportioneerd.

Mooi om te zien hoe smaken verschillen. Qua propotionering ben ik het met je eens, maar vind de plaatsing van de 2e nog lomp/omhoog steken. En dat lijkt juist bij de eerste niet het geval. Het moet wel strak aansluiten bij de daklijn vind ik...
 

Joti

Senior Member
Ik stem voor de eerste. Bij veel auto's zit het bevestigd met schroeven door de achterklep heen. Dus mocht je die bekleding makkelijk kunnen verwijderen kun je even spieken.
 

Desperado

Forumguru
Zoiets monteer je juist niet per ongeluk :D
Smaken verschillen idd. Ik vind ze beide wel aardig maar zou ze zelf niet monteren.
 

JeSko

Forumguru
Dan vind ik die van SuperSkoda, hoewel ik ook deze niet zou willen op de mijne, wel knapper. Lijkt meer "deel van de wagen".
 

Eltjo

Forumguru
De CSR spoiler kijkt tegen de zon in of beschermd de hond achterin tegen de zon of zo.
SuperSkoda is dan minder opzichtig, maar "mooier" dan origineel.... Wel anders.
Ze geven natuurlijk wel een hoop down force! ... bij max. 100 km/u of in de file rechtdoor.

Spoil; verb (used with object), spoiled or spoilt, spoil·ing.
- to damage severely or harm (something), especially with reference to its excellence, value, usefulness, etc.
- to diminish or impair the quality of; affect detrimentally

Spoiler is de persoon die het bovenstaande ten uitvoering brengt.

Kijk hier eens en houd dat vooral in gedachte als Skoda rijder:
https://translate.google.com/?hl=nl#view=home&op=translate&sl=nl&tl=pl&text=jammer
 
Bovenaan Onderaan