Amundsen

Enkele gegevens


• controlled via a 5" colour touch-screen display (TFT)
• RDS-equipped AM/FM tuner
• TP
• dual antenna
• CD player
• connection to a CD changer
• CD-MP3 and CD-WMA player
• a reader for SD data cards with navigation data or files in MP3 or WMA formats
• audio jack for MP3 and other formats
• TMC – support of dynamic navigation via the automatic reception of current traffic reports
• dot-matrix display conveying data from the Climatronic air conditioning, parking sensors, time, displaying navigation on the Maxi DOT display and other functions, compatible with the Sound System.


Wie kan mij vertellen of het mogelijk is om flitspalen toe te voegen.
 
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de Armudsen flitspalen vanaf de SD kaart kon inladen, maar 'k weet niet meer waar ik dat gelezen heb......ff zoeken.....
 
Ik heb gezien dat er een "phone" toets opstaat maar hoe werkt dit, via bluetooth en zit er dan een microfoon ingebouwd?
 
Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt als bij de Columbus daar wordt samen met de bluetooth kit een microfoon in gebouwd, ik neem aan dat die ergens bij de binnenverlichting komt maar dat weet ik pas zeker wanneer ik m'n nieuwe O2 heb zo halverwege Maart.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb gezien dat er een "phone" toets opstaat maar hoe werkt dit, via bluetooth en zit er dan een microfoon ingebouwd?

Dit gaat alleen werken als je de telefoonvoorbereiding met bluetooth functionaliteit (UHV en rSAP) en microfoon besteld hebt a 570 euro.

Deze optie is standaard op de elegance business, maar staat weer niet los op de business prijslijst.
 
Nou dat zijn de betere posts Edwin !!! :xyxthumbs:

Weet iemand trouwens wat voor navigatie kaarten systeem hierin gaat ???
 

TL@

Forumguru
Blijft nog steeds de vraag: kunnen er flitspalen op met spraak? Kunnen er custom POI's op?
 

EdK

Forumguru
Vaak is dit te achterhalen bij de leverancier van het apparaat !
heeft hij zelf de service van flitspalen op zijn site dan is het mogelijk, zoniet dan kun je het vaak vergeten !
Dan is er nog de mogelijkheid om bv bij www.flitspaal.nl te kijken of ze het aanbieden !
Bieden ze het daar niet aan dan is de laatste mogelijkheid hun een mail te sturen met gegevens over je systeem, zien ze mogelijkheden dan wordt je hiervan op de hoogte gesteld en zal er de mogelijkheid komen tot frequente downloadmogelijkheden !
 
Ik heb zelfs al een mailtje gestuurd naar gpsshop.nl meer die antwoorde mij dat ze voor dit navigatiesysteem geen artikelen of kaarten verkopen.

Binnen een 4-tal weken wordt mijn O2 geleverd met Amundsen en navigatie cd dan ga ik jullie wat meer kunnen vertellen.
 

Rolandd

Actief lid
Zijn er al mensen die rondrijden met een Amundsen?
Hoe zijn de ervaringen? Waar ik erg benieuwd naar ben is welk systeem er onderhuids gebruikt wordt.
Is het Blaupunt DX, FX, EX, het is nergens te vinden.
Twee dealers nagevraagd, die weten het ook niet.
 

Ronnie

Forumguru
'T is een RNS 310 van Blaupunk, ik ga ervan uit dat het met DX software werkt,(TMC),
Ik kan op de BP site nog niets erover vinden.
 
'T is een RNS 310 van Blaupunk, ik ga ervan uit dat het met DX software werkt,(TMC),
Ik kan op de BP site nog niets erover vinden.

Ik ben vandaag mijn nieuwe octavia met amundsen gaan halen alleen de navigatie cd was er nog niet daar moet ik nog een weekje op wachten.

Ik kan je wel vertellen dat hij een dubbele tuner heeft dus je kan radio luisteren en tegelijk op een andere zender tmc berichten ontvangen.

Het geluid valt heel goed mee, hij speelt luid genoeg (te luid).
Ik heb hier de handleiding liggen maar daar staat niets in over welke kaarten er gebruikt worden.

Moesten jullie nog vragen hebben stel ze gerust en morgen post ik foto's
 
Bovenaan Onderaan