Amundsen start na uitschakelen motor steeds bij hetzelfde liedje ipv de laatste track te hernemen

Beste mede Skoda liefhebbers.

Mijn vriendin heeft een probleempje bij het afspelen van muziek via USB op haar Amundsen.
Telkens ze de motor uitzet en later opnieuw wil vertrekken start de speler steeds opnieuw bij het eerste nummer van de map ipv bij het liedje dat laatst aan het afspelen was.
Zeer vervelend! Ze dient dan steeds weer opzoek te gaan naar waar ze gebleven was...
Hebben anderen hier ervaring mee?
Hoe kan je dit verhelpen?

Alvast bedank!

Vriendelijke groeten
Robin
 

EdK

Forumguru
Dit is voor mij ook een nieuwtje !
Ook hier begint hij weer bij het nummer waar hij is gestopt.
Al eens in de settings gekeken of hier wat fout staat aangevinkt ?
Nu heb ik op dit moment wel alle nummers gewoon op de USB staan zonder verdeeld te hebben in mappen.
En in een random van afspelen...
Dus als het niet in de settings is aan te passen van media , dan eens spelen met de mappen op een andere USB stick.
Dus eens zonder mappen.
Maar vermoed dat het in settings van media ergens fout gaat.
 

Cordoba

Forumguru
Je zou eigenlijk eens moeten kijken wat er gebeurt met een andere USB-bron, bijvoorbeeld even kijken met een geleende USB-stick. Het zou kunnen dat het te maken heeft met hoe de muziek op de USB-staat. Als je zelf met dezelfde PC/laptop/tablet muziek op een andere USB-stick zet, zit daar waarschijnlijk hetzelfde probleem, daarom bij voorkeur even een stick lenen, of door iemand vanaf een ander apparaat wat muziekbestanden op een USB laten zetten.
 

AndreM

Forumguru
Ik heb een SD met mappenstructuur en de speler gaat gewoon verder waar het gebleven is.
Behalve als ik de SD uit de auto heb gehad om nieuwe muziek toe te voegen, dan begint hij in de eerste map.
Misschien dat de USB stroomloos wordt geschakeld als de motor uitgezet wordt?
 

Rallye

Forumguru
Hmm. Ik had nog niet bedacht dat het een verschil tussen SD en USB zou kunnen zijn. Ik gebruik het tweede SD-slot; mijn vrouw gebruikt de USB, met een gewone stick. Overigens doet zich volgens mij ook bij haar het geschetste probleem zich niet voor.

De USB wordt inderdaad wel stroomloos als het contact uitgaat; dat kan ik zien als ik mijn telefoon inplug. @Robski Gebruikt jouw vrouw ook een gewone stick, of gebruikt ze een USB-schijf (die meer stroom nodig heeft)?
 
Bovenaan Onderaan