Amundsen+ navigatie netjes uitbouwen

PaKa

Nieuw lid
Voor het aansluiten van een subwoofer wil ik de amundsen in mijn superbII er uit halen. Ik kan helaas geen gaatjes of gleufjes vinden die dit mogelijk maken. Weet iemand hoe ik dit kan doen zonder geweld?

alvast bedankt!
 

EdK

Forumguru
het beste kun je dit aan een litouwer op straat vragen, die zijn er zeer bedreven in !
Maar serieus , doe even een zoekactie op forum ga je het ongetwijfeld vinden
 

PaKa

Nieuw lid
KLAAR!

Op een duits forum heb ik een foto gevonden van het frame welke er af moest. Ik heb voor de duidelijkheid zelf nog een foto gemaakt. Het makkelijkste is vanaf onder los trekken.
2011-09-21 18.11.01.jpg
 

TTE

Lid
Welke subwoofer wil je hier op aansluiten, zou dat wel willen weten. Ben al een tijdje op zoek.
 

PaKa

Nieuw lid
TTE,

In eerste instantie heb ik nog wat spullen liggen. Maar waarschijnlijk wordt het een Magnat xpress10. Deze past precies qua volume in het linker zijvak van de koffer.
 
@PaKa,
hou je ons op de hoogte hoe je hem aansluit en hoe je hem bevestigd? Klinkt wel interessant!:)
 
Wellicht bekend, maar anders beter gewaarschuwd voor niks.
Indien het stekkertje losgemaakt wordt voor de airbaglamp (zie stekker op foto in post #3), draai dan de sleutel niet in de accessoire stand. Er volgt dan een airbagstoring. Is weer een rit naar de dealer (of je moet zelf over VCDS beschikken).
Indien weer aangesloten is er geen bezwaar meer. Dit geldt ook voor de stekker van de airbagschakelaar in het handschoenenkastje bij het uitbouwen van dit kastje.
 

PaKa

Nieuw lid
Hehe, het is gelukt. Subwoofer zit in de koffer links achter in een gesloten kist. De kist is precies op maat gemaakt om te passen in het gat. Was wel een hele klus met al die schuine kanten. Verder is deze gevuld met synthetische wol. Hoe kom je daar aan? Heel simpel, koop het goedkoopste zomerdekbed van de ikea (4 euro geloof ik)! De bekleding is een zwarte deken (ook ikea). De woofer zelf is een Rockford Fosgate R1S410. Deze is geschikt voor kleine dichte kasten. Versterker is uiteindelijk onder de voorstoel van de chauffeur belandt. Deze zit vastgeschroefd op een plankje welke ik onder de bekleding heb geschoven. Helaas was de ruimte onder passagiersstoel al bezet door de Blue tooth zaken. De versterker is via de high input aangesloten aan de speaker uitgangen van de Amundsen.
P1010696.jpg P1010695.jpg
 

JeSko

Forumguru
Extra miserie na het mislukken van de montage van een android radio, airbag lampje brand! Wellicht wat @schansm beschrijft in zijn reactie #9, dat betekent ritje naar de garage om te laten resetten? Aangezien alle airbags nu niet werken??? Kabeltje is uiteraard los geweest om nadien weer te monteren, kan ik dit zelf oplossen?
 
Bovenaan Onderaan