Amundsen importeert contacten niet

Nieuwe Rapid, vanaf dag 1 importeert Amundsen netjes mijn contacten van mijn gekoppelde Iphone.
Sinds vanmorgen echter niet meer. Auto stond een weekje stil ivm vakantie en vanmorgen stap ik in en noppes. Mijn favorieten staan er wel in, maar geen van mijn contacten. Als ik kies voor importeren dan blijf het scherm staan waarop staat:

“Er zijn geen contacten met telefoonnummers beschikbaar. De contacten opnieuw importeren en op uw mobiele apparaat controleren of u de import moet bevestigen of dat de import eventueel is mislukt.” Daaronder de button ‘ Cont. opnieuw importeren.’

Helaas kan ik drukken tot ik een ons weeg, ik blijf de boodschap krijgen. Telefoon opnieuw opstarten en auto maken geen verschil. Op beide apparaten bluetooth aan. Niets veranderd sinds een week terug.

Wie herkent dit en weet de oplossing?
 

Rallye

Forumguru
Ondertussen iOS12 geïnstalleerd? Al toestemming verleend bij de bluetooth-opties (het i-tje achter je carkit)?

83A32181-8882-4345-B783-4B21CAF23194.jpeg
 
Dank Rallye, inderdaad n update. Ik kijk morgenochtend even of dit het is. Goeie tip.

Cordoba, ja, telefoon is gekoppeld. Geeft wel favorieten weer, gek genoeg.
 

Rallye

Forumguru
Dat klopt, de favorieten zitten in je radio als ze ooit wel overgebracht zijn. Je kunt de instellingen op je telefoon overigens ook aanpassen als je telefoon niet verbonden is.
 

Cordoba

Forumguru
Wat Rallye zegt, is ook precies wat ik bedoelde: in het verleden gekoppeld geweest en favorieten overgebracht. Bij mijn systeem kan ik de favorieten zelfs nog zien als ik de BT van de telefoon uit heb staan.
 

Rallye

Forumguru
Graag gedaan. Ik liep er zelf ook tegenaan na het installeren van iOS12..... Ervaringsdeskundige noemen ze zoiets. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan