Alvast 1 foto van de nieuwe grill.

Flocky1

Actief lid
Heb gisteravond de grill een ander kleurtje geven dmv spraydip.
Wat een ideaal spul is dat zeg.
Heb de grill er vanochtend weer opgedaan en snel even een foto gemaakt. De auto ziet er wat mat uit maar dat komt door het laagje ijs.
Wat zijn de meningen? image.jpeg

Altos

Banned
Ik vind het wel leuk staan!
Als je het beu bent over een tijdje is het er na ff pulken weer zo af.

Alright! en de hoeveelheid in die bus, wat moet ik me er bij voorstellen, of heb je nog niet een bus leeg.

grt

turboturbo

Forumguru
Ben wel benieuwd naar de kleur verschillen tussen de dip en de lak, hoe dat staat. Door het ijs is dat nu niet goed te zien.

Goeie tip die van die spetters voorkomen!

Flocky1

Actief lid
@turboturbo Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar. Als je goed kijkt zie je net boven de buitenste rand van de grill een randje waar ik het ijs heb weggekrast met mijn nagel. Kom helaas pas thuis als het al weer donker is dus kan het pas morgenochtend bekijken.

koelmy

Nieuw lid
ziet er goed uit.
ben erg benieuwd of het in de wasstraat goed blijft zitten
als blijft zitten weet ik wat me te doen staat

Jee13

Forumguru
plastidip zit er al heel jaar bij mij op, is best stevig, krasstraat zou het wel overleven denk ik

Altos

Banned
Bij mijn vorige auto's de laatste 4jaar plastidip gebruikt.
Mits goed ontvet en aangebracht kan het tegen hogedrukreiniger en wasstraat.

Beedeewee

Forumguru
Hier ook geen problemen met de wasstraat hoor! Is wel goed spul.
Maar die matte motorkap is trouwens ook wel vet! :jaja:

Cordoba

Forumguru
@Flocky1 Als ik het goed zie, heb je niet alleen de chroomrand en het zwarte middendeel van de grill gedaan, maar ook de rand in de lakkleur die om de chroomrand zit?

Flocky1

Actief lid
@Cordoba Dat heb je heel goed gezien.
Had de rand eerst afgeplakt. Maar had hem te snel verwijderd en daardoor de chromen rand beschadigd. Toen de buitenste rand maar meegepakt en niet opnieuw afgeplakt. Mocht het niet bevallen haal ik het toch zo weer weg.

Joske

Forumguru
op een zwarte Faab misstaat het zeker niet :thumbsup:
ben ook benieuwd naar een ontdooide versie om goed te kunnen vergelijken ;)

Cordoba

Forumguru
Je had ook gewoon de chromen rand in zijn geheel los kunnen halen: dan had je het middendeel en het chromen deel apart kunnen spuiten, en had je alles daarna alleen maar hoeven monteren (en dus niets afplakken). Ik heb het middendeel van mijn grill een paar jaar terug geruild met een ander forumlid, dat een zwart middendeel wilde, maar juist de versie met verchroomde 'tralies' had. Ik denk dat foto's daarvan wel te vinden zijn in het topic van mijn auto.

Flocky1

Actief lid
@Cordoba Heb nog wel gekeken maar zag er niet naar uit dat de chromen rand los gemaakt kon worden. Waarschijnlijk niet goed genoeg gekeken dus.

Bovenaan Onderaan