Alsnog even voorstellen

Hallo allemaal,

Een poosje geleden had ik al eens een berichtje geplaatst in het OC03 forum, maar zie nu dat je je hier ook eventjes kan voorstellen. Ik ben Stan, 25 jaar oud en heb een paar weken geleden mijn eerste Skoda besteld. Rij op dit moment in een Audi A3 Sportback 1.6 TDI uit 2013.

De Skoda wordt volgens de planning in week 47 geleverd.

Het gaat om de volgende uitvoering ;

Skoda Octavia Combi Sport Business
1.5 TSI Greentech 110 kW 150 pk 7 versn. DSG
Quartz Grey Metallic
Sport zwart/rood interieur
17 Inch Trius lichtmetaal matzwart (winterset)

PKR 2 usb aansluitingen
PT7 Bluetooth handsfree carkit met Phone Box, voice control, WiFi incl. rSAP
QV3 DAB (digitale radio ontvanger)
9S0 Digitaal intrumentenpaneel
PNE Navigatie Columbus
9WX ŠKODA Media Command
9Z3 230v aansluiting
PFC Driving mode select
4E7 Elektrisch te openen en sluiten achterklep
UK3 Neerklapbare achterbank
KA2 Optical parking assistent
PW0 Verwarmbare voorstoelen
PK9 LED koplampen
PH8 Panoramisch schuif-/kanteldak
PSB Adaptive cruise assistant
7X2 Parking Distance Control voor en achter
6T2 Verlichting in voetenruimte

Verder heb ik er nog bijbesteld ;
Dakdragers
Dakkoffer
18inch lichtmetalen zomerset (Gemini ) Zilvergrijs
Luxe nummerplaten
24 maanden fabrieksgarantie

Ben al aan het rondkijken hoe ik de auto een beetje naar mijn stijl kan/mag aanpassen (wimpers, andere vagcom mods).

Mvg,
Stan
 
Afgelopen maandag was het zover! De aflevering is een paar weken later ivm de herwaardering van de auto.
Ondertussen iets meer dan 300km mee kunnen rijden en ben zeer positief ! Ben langzaamaan de auto aan het leren kennen en ontdekken.
 

MaxN

Donateur
Mooie auto.
Gezien je avatar staat er net zo eentje bij mijn buurman op de oprit. Die kreeg de auto zelfs bijna 3 maanden eerder dan gepland. Die verwachte februari en kreeg 2 week geleden een belletje of hij diezelfde week de auto “even” kwam ophalen.
 
Mooie auto.
Gezien je avatar staat er net zo eentje bij mijn buurman op de oprit. Die kreeg de auto zelfs bijna 3 maanden eerder dan gepland. Die verwachte februari en kreeg 2 week geleden een belletje of hij diezelfde week de auto “even” kwam ophalen.
Is inderdaad een hele knappe auto al zeg ik het zelf! Betrap mezelf erop dat ik meerdere keren per dag eventjes naar de auto wil kijken...
Mijn auto is geheel volgens planning bij de dealer afgeleverd, echter kan er maar 1 keer per maand geherwaardeerd worden waardoor het hele proces een week of 3 vertraging op heeft gelopen. Maar hij is er!
 

HarrieSkoda

Forumguru
Gezien je avatar; wat een gruwelijk mooie Octavia!

Wist je dat we dol zijn op eigengemaakte foto’s :D? Is verder geen hint ofzo hoor, uhum ;)!
 
Bovenaan Onderaan