Alfa Romeo Giulietta 1.4T

s-line

Forumguru
Nette alfa hoor! Kennis van mij is ook Alfa freak, ze hebben vooral tegenwoordig leuke modellen.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!:thumbsup:
 

StefanAR

Forumguru
Nette alfa hoor! Kennis van mij is ook Alfa freak, ze hebben vooral tegenwoordig leuke modellen.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!:thumbsup:

Zeker leuke modellen, maar kwa prijzen wordt het echt een premium merk. Hoog op mijn lijstje staan de Giulia QV of Stelvio QV maar onbetaalbaar..

Het is dat ze de afgelopen 5 jaar geen stations hebben gemaakt (a la 159), anders had de Octavia er wellicht niet geweest..
 

Hakar

Donateur
Mooie Alfa.
Jammer van die onmogelijk grote gele lap die je er van de overheid op moet hangen.
Wel leuk om te zien dat de voordeur nog met liefde voor je open staat.
Geef haar er een :bloemen:bij.

Oh ja, lifehammer zit wel heel erg laag aan de console.
 

StefanAR

Forumguru
Mooie Alfa.
Jammer van die onmogelijk grote gele lap die je er van de overheid op moet hangen.
Wel leuk om te zien dat de voordeur nog met liefde voor je open staat.
Geef haar er een :bloemen:bij.

Oh ja, lifehammer zit wel heel erg laag aan de console.


Sommige wagen het op een Amerikaans formaat of een sticker, maar daar zijn ze bij de politie niet altijd blij mee

Is bij mijn schoonouders voor de deur :deuk: wonen al gelukkig 7 jaar samen. MAar ook daar ben ik welkom :)

Er komt nog een andere lifehammer in, morgen even de auto ook verder indelen etc. :D
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je Alfa!
Super mooie auto’s die Alfa maakt en gemaakt heeft :thumbsup::thumbsup: Ieder model heeft wel zijn karakteristieke lijnen. Je houdt er van of niet maar mij kan het zeker bekoren
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de AR. Mooi exemplaar :thumbsup:

Zeker leuke modellen, maar kwa prijzen wordt het echt een premium merk. Hoog op mijn lijstje staan de Giulia QV of Stelvio QV maar onbetaalbaar..

Het is dat ze de afgelopen 5 jaar geen stations hebben gemaakt (a la 159), anders had de Octavia er wellicht niet geweest..
Staat mooi filmpje op autoblog van een eigenaar van een Giulia QV. Knappe bak. :cheers:
https://www.autojunk.nl/2018/09/mijn-auto-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-van-jeroen

Betreft de Stelvio, snap niet dat velen dit zo een brute bak vinden. Vind persoonlijk het design redelijk gedatteerd.
 

sitechris

Donateur
Alfa maakt prachtige auto's. Ook de Giulietta vind ik jaren na dato nog een dik ding. Zeker als occassion een hele interessante keus! Rijdt en stuurt heerlijk, alleen vind ik de stoelen storend klein en het DNA systeem onprettig. In N is de motor te tam en in D te nerveus.
 
Bovenaan Onderaan