Alexander68 zijn Skoda Fabia II

Alexander68

Forumguru
zag dit topic , ben niet zo technisch aangelegd maar goed. Laat ik mee gaan in de Skoda Flow.

Morgen kan ik dus mijn Fabia Combi II 1,2 Tdi uit 2011 ophalen. met een kilomterstand van nog geen 40.000 op de teller :) Kleur zwart magica, net opgepoets door de garage dus glimmen zal hij wel !

3e remlicht; 8 Luidsprekers; ABS; Airbag bestuurder; Airbag passagier; Airbags; Amundsen navigatiesysteem; Armsteunen voor; Armsteun voor; ASR; AUX-aansluiting; Bagage afdekhoes; Bandenspanningcontrolesysteem; Bestuurdersstoel met verstelbare zithoogte; Boordcomputer; Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar; Bumpers in carrosseriekleur; Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening; Climate control; Cruise control; Deelbare achterbank (ongelijke delen); Elektrisch bedienbare ramen voor; ESP; Extra donker getinte ruiten achter; Getint glas; Hoofdsteunen achter; Lichtmetalen velgen 15" "Antares"; Maxidot display; Metallic lak; Mistlampen voor; Radio/ CD/ Mp3-speler; Ramen voor elektrisch bedienbaar; Ruitenwisser achter; SD- Ingang; Side-airbags; Stabiliteitsregeling; Startonderbreking; Start stop systeem; Stootlijsten; Stop & go; Stuur bekleed met leder; Stuurbekrachtiging; Stuur in hoogte verstelbaar; Stuurkolom in hoogte verstelbaar; Traction control; Trekhaak; Versnellingspook bekleed met leder; Zilveren dakrailing

Zal als ik tijd heb en anders in de komende vakantie foto's maken met mijn groothoeklens (tamron 10-24 ) en mijn eerste ervaringen met Diesel en Skoda hier maar neerpennen.

Kortom nog 1 dagje wachten .. ben zeer benieuwd en voor mijn gevoel van FAbia I naar II en dan ook nog diesel , iets meer luxe maar must have voor mij waren Airco (houdt je hoofd koel, voor je veiligheid ) en cruise control. Benieuwd hoe ik ESP ABS en ASR ga ervaren : en donker getinte ramen is wel zo handig met zon :)

dus ik hou jullie op de hoogte :)

Alexander68

Forumguru
dank je :)

even ander vraagje , dat vagtuning , waardoor de fabia comi dmv tuning 100 pk krijgt.. wat zijn de voordelen voor mijn 1.2 tdi ? en de nadelen ?

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Alexander, en alvast veel plezier met de bevordering van (Fabia) I naar II. Overigens 3e remlicht is zo'n 20 jaar terug al verplicht gesteld voor nieuwe auto's, dus zelfs een Fabia I zonder 3e remlicht bestaat niet. Je stuur zal in hoogte én axiaal verstelbaar zijn. (axiaal houdt in dat je 'm op de stuurstang naar je toe kunt trekken of induwen).

Alexander68

Forumguru
vrijdag avond opgehaald, en een paar loze stukjes over de rijksweg gereden, Zaterdag de oude bank van onze zoon gedemonteerd en afgevoerd naar het afvalstation...

Wat een ruime kofferbak toch zeg met de bank plat !

Vandaag op en neer naar Zutphen (vanuit Rotterdam ) heerlijk gereden, navigatie werkt lekker vooral display in maxidot is een slim iets :) kan dus ook zo de radio bedienen heb ik ontdekt.

Voor foto's van de auto zul je even geduld moeten hebben, heb een leuk idee met een mooie achtergrond ... dus die houden jullie tegoed.

Jammer dat er geen blue Tooth in zit dus toch maar eens kijken naar een setje van Parrot. verder verslag volgt :) te kort gereden voor een grote update :)

Bovenaan Onderaan