Alarmsirene locatie

S2000

Nieuw lid
Ik heb een fabia vrs 2011
Waarvan het alarm spontaan afgaat

Nu weet ik dat de backup accu cel vervangen moet worden
Maar dan moet ik de sirene eerst vinden ...

Voordat ik m'n Fabia volledig demonteer

Kan iemand mij vertellen waar moet ik zoeken
 

S2000

Nieuw lid
Dank je,

Ja dat klopt maar hij zit goed verstopt achter onder uit zicht

Dus daarom voordat ik begin met onzinnig demonteren van verschillende onderdelen

Het schijnt een voorkomend iets te zijn de alarmsirene met backup batterij gaat in de regel zo'n 5jr mee ....

Maar bedankt in ieder geval
 

eriktv

Forumguru
Bij mijn O1 en S2 zat/zit de hoorn linksvoor gemonteerd. Genoeg ruimte en in de buurt van de accu/zekeringkasten. Beide alarmsystemen zijn achteraf ingebouwd, dus wellicht heb je er niks aan. Maar ik zou in die hoek beginnen met zoeken.
 

S2000

Nieuw lid
Dank je voor de info zal in die hoek beginnen met zoeken ...

Laat hier wel weten waar de sirene uiteindelijk zit / zat ...
 

Timmer

Donateur
Dat ding is beswust op een niet snel te bereiken plaats gezet :) Anders breken ze je auto open en vernielen ze de hoorn. Daar sta je dan, met een alarm zonder geluid :tongue:
 

S2000

Nieuw lid
Ja precies .... maar goed ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat die alarm sirene units op diverse plekken gemonteerd zijn
Ik ga morgen op zoektocht naar de sirene ...

Zoals eerder gezegd ik laat het weten waar hij verstopt zat

Ik monteer de nieuwe unit op een andere plek ..... natuurlijk

Iedereen dank voor hulp&info
 

Cordoba

Forumguru
Bij sommige auto's zit ie ook achter het binnenspatbord, dan moet je dus het voorwiel verwijderen en het binnenspatbord voor een groot deel loshalen om erbij te komen.
 

eriktv

Forumguru
Anders weten we (/ze) hem allemaal te vinden als we (/ze) een blauwe Fabia met witte velgen zien staan Henk ;)
 

hemi24

Forumguru
Leuke wagen zo'n F2 RS, maar ik denk dat ze niet zo hoog meer op de wenslijst staan van het dievengilde...
 
Bovenaan Onderaan