Alarm-sticker

higgy

Forumguru
Wie heeft er voor mij zo'n driehoekige oranje/witte sticker voor op de achterruit, die aangeeft dat er een alarm inzit? Zit er nog niet in en komt er wel in, maar ik wil vanwege de Columbus zsm. al zo'n sticker. SCU geeft hem me niet "want ze zijn geteld".
Dank!
 
Dàt is nou een zinvol gadget.
Ik had ooit op mijn 306-je Gemini stickers op de ruiten zitten en 24 uur per dag een knipper led in het dashboard.
Ik denk dat een radio dief die toch kan kiezen op een volle paarkeerplaats eerder voor een andere auto zal kiezen als het lijkt of er alarm in zit.
Sterker nog, achter mijn voordeur thuis zit een sticker dat mijn huis beveiligd is, aan de achterkant zit een zwaailicht en in de huiskamer een bewegingsmelder, maar de voeding van dit alles is een paar jaar terug al "geploft", en toch laat ik het allemaal hangen :winkie:
 

neoproject

Actief lid
In sommige auto's knippert er constant een lichtje, toch zit er niet altijd een alarm in. Wil dit dan zeggen dat heel dag gedoe een maat voor niets is omdat het op een stickertje aankomt dat je enkel kan krijgen bij een echt alarmsysteem?
 

nomad

Senior Member
Wie heeft er voor mij zo'n driehoekige oranje/witte sticker voor op de achterruit, die aangeeft dat er een alarm inzit? Zit er nog niet in en komt er wel in, maar ik wil vanwege de Columbus zsm. al zo'n sticker. SCU geeft hem me niet "want ze zijn geteld".
Dank!

Ik heb het ook geprobeerd. Gata je niet lukken. Die stickers horen bij het SCM certificaat wat afgegeven wordt. Die hebben ze dus niet "extra". Is ook een beetje om te voorkomen dat er stickers op auto's zitten waar geen alarm in zit.

Over 3 maanden mag je de mijne hebben :-) Ik krijg wel weer nieuwe als ze het alarm overzetten.
 
Kan je volgens mij beter aan de buitenkant van de deur plakken :ahum:

ha ha, achter de ruit van mijn voordeur, sticker die aan de voorkant plakt en aan de binnenkant geplakt wordt en als iemand in "midden v/h land op zoek wil naar een alarm zonder voeding wens ik ze heel veel succes :smiley29:
 

Okki

Donateur
Oh ja, ik weet niet precies hoe Ebay werkt
maar ik zou zeggen als de bied termijn voorbij is, haal het dan eraf!
 
Bovenaan Onderaan