Aircare

Gege001

Actief lid
Hallo,

Ik stel vast dat als ik de functie Aircare op "Actief" zet en ik dat bij een volgende rit controleer dat deze steeds opnieuw AF staat, het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik deze iedere keer opnieuw moet aanschakelen ?
Iemand nog die ervaring ? Oplossing ?

G.
 

JeSko

Forumguru
Waarom niet dan? Dat is net zo'n functie als het oudere circulatie knopje, dat moet je toch ook altijd indrukken als je nare buitenlucht wilt weren? Niks bizar aan, vind het bizarre eraan dat zoveel mensen zich ergeren omdat ze och god ocharme telkens ze in hun Luxe Skoda stappen op knopjes moeten duwen, zwaar leven :nailbiting::bloemen:
 

Gege001

Actief lid
Dat knopje voor de nare buitenlucht te weren is er ook nog altijd...
Geen kwestie van zwaar leven... lijkt me gewoon niet handig om telkens in het menu te moeten gaan en de functie te moeten activeren (dit is géén knopje voor alle duidelijkheid!)...

G.
 

JeSko

Forumguru
Dat krijg je met al dat touchscreen gedoe, voorheen tikte je inderdaad gewoon telkens op een knop, nu heb je kans dat je door, diverse, menu's moet gaan. Niet handig, maar zo bouwen ze ze tegenwoordig jammer genoeg.
 

Rataplan

Forumguru
Omdat je dat helemaal niet moet willen.
Hoewel de lucht in de auto wordt gereinigd, komt er geen frisse nieuwe lucht binnen. Dit is dus een “tijdelijke” functie zoals de normale recirculatie modus dat is. Na verloop van tijd beslaan alle ramen en je ademt je eigen adem in.


‘Als de functie is ingeschakeld, wordt de lucht in de wagen gerecirculeerd en tegelijkertijd gereinigd. Door de op het infotainmentbeeldscherm aangegeven zones wordt het reinigingsproces weergegeven.’
 
Bovenaan Onderaan