Ik denk dat het iedereen wel duidelijk is, maar voor de volledigheid wél even vermelden: de standaard opening in het dashboard van je O2 is géén DIN-maat! Een standaard Skoda-radio is net iets groter dan een dubbel-DIN, waardoor zelfs een dubbel-DIN er niet ineens inpast.
Je hebt dus sowieso een verloopframe nodig naar standaard DIN of dubbel-DIN. En laat Skoda die nu toch toevallig verkopen inclusief alle benodigde bekabeling aan een min of meer redelijke prijs (kuch, kuch: een Euro of 80 voor betaald, inclusief montage van een aftermarket radio).
Nota: Ik heb eerder gelezen in een andere draadje op dit forum dat zo'n verloopframe standaard afgeleverd wordt in een wagen zonder radio, maar althans voor België is dat niét waar.
Mijn advies: koop zo'n verloopframeset en laat ze er ineens inzetten door je dealer. Moet je naderhand alleen maar de DIN-radio monteren en ineens aankoppelen op de juiste stekker. In totaal ben je dan amper 10 minuutjes bezig.
En voor de fractie van de kost van de Stream radio kon ik gerust een hoog kwalitatieve Sony met bluetooth erinsteken.
Greetz,
Swiss