Afstandsbediening standkachel Kodiaq

CDO

Forumguru
Afgelopen week een afstandsbediening voor de standkachel gekocht. Origineel Skoda via Kufatec.
Standkachel is aanwezig en werkt naar behoren, afstandsbediening was er niet bij kwam ik naar een paar maanden achter dus toch maar 1 gekocht.

Vandaag ontvangen met DHL uit Dld. Donderdag besteld dus redelijk snel.

Bij daglicht en droog weer zekering 7 maar eens verwijderen en kijken of ik hem gekoppeld kan krijgen.
 

Rallye

Forumguru
We horen graag of het je lukt. Waar heb je die besteld? Kosten?

Je hebt een af-fabriek standkachel? Wat is dan het voordeel van zo’n afstandsbediening ten opzichte van de app?

edit: of was jij degene met de geïmporteerde Skoda waarbij de bediening (“Vertrektijden” of “Klimatisering”) niet in de app stond.
 

CDO

Forumguru
We horen graag of het je lukt. Waar heb je die besteld? Kosten?
.....
Kufatec.de heb ik hem besteld. Volgens mij 87 euro inclusief verzending

Er is geen voordeel ten opzichte van de app maar die krijg ik niet lekker aan de praat en de standkachel is het enige waar ik de app voor zou gebruiken.
Het is eigenlijk nergens voor nodig maar wel handig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rallye

Forumguru
Zag dat je Kufatec al vermeld had in je eerste post. Sorry.

Zo’n app niet aan de praat krijgen zou ik mij vreselijk aan ergeren….. Hulp nodig (evt. nieuw topic)?

Juist het vooraf programmeren van de standkachel (“Vertrektijden” in mijn Volkswagen-app) vind ik vreselijk handig. Dat kan ook via het scherm van je auto. De ab kan net als de app natuurlijk ook gewoon vanaf de bank een half uurtje voor vertrek.
 

CDO

Forumguru
Vanmiddag gekoppeld. Kind kan de was doen.

Zekering nr.7 verwijderen. Zekering weer terugplaatsen, vervolgens op de off knop drukken totdat het rode lampje op de AB brandt. Daarna is de AB gekoppeld en kun je de standkachel in en uit schakelen van afstand.
 
Bovenaan Onderaan