Afscheid van dit forum

Na veel plezier te hebben gehad van mijn Octavia Combi uit 2014 heeft hij mij gisteren voor het eerst in de steek gelaten. Na ruim 166 duizend kilometer heeft de turbo het begeven.

Het is een leaseauto, en de leasemaatschappij heeft besloten de auto niet meer te repareren binnen mijn leasecontract.

Ik had al een nieuwe auto besteld, mijn nieuwe Renault Talisman Estate wordt in januari geleverd.

Iedereen bedankt voor alle tips, updates en leuke berichten.
Mocht ik in de toekomst weer Skoda gaan rijden, dan meld ik me weer!!

Veel rij en leesplezier !

Bedankt voor jullie berichten. Ik zal mijn eerste ervaringen hier posten.
Natuurlijk blijf ik met een schuin oog dit forum meelezen, alleen minder frequent!

0ri0n88

Forumguru
Wel netjes 166k in 2 jaar tijd. Is die turbo niet nog fabrieksgarantie dan,?
Maar evengoed veel plezier van je nieuwe wagen!

Level42

Forumguru
Hoop dat je met je Renault ook zo lang doet voor het eerste probleem.....met de Laguna was dat zeker niet gelukt.

Maar de Talisman is een mooie bak, de Nederlandse ontwerper heeft wel erg goed naar de Passat gekeken vind ik maar het blijft een (zeldzame) mooie verschijning op de weg.

Heb overigens zelf jaaaaaaaaren geleden met heel veel plezier in een Megane station gereden met een paar kleine dingetjes maar niets echt spannends.

Cordoba

Forumguru
Majo, jammer dat je voor een ander merk hebt gekozen, maar ik ben wel benieuwd wat de reden is om voor de Renault te kiezen. Ik kan me wel voorstellen dat een auto waar al na 166k km de turbo er mee stopt, je niet staat te trappelen om opnieuw een auto van hetzelfde concern te kiezen.

kansberg

Forumguru
Jammer dat je niet bij Skoda blijft, maar de Talisman is een verschrikkelijk mooie auto! Gefeliciteerd, en ben net als de anderen benieuwd naar de erveringen met je nieuwe bolide!

Majo, jammer dat je voor een ander merk hebt gekozen, maar ik ben wel benieuwd wat de reden is om voor de Renault te kiezen. Ik kan me wel voorstellen dat een auto waar al na 166k km de turbo er mee stopt, je niet staat te trappelen om opnieuw een auto van hetzelfde concern te kiezen.

Hoi Cordoba

De Talisman heb ik eind september al besteld. De turbo is er deze week pas mee gestopt. Ik ben echt super enthousiast over het merk Skoda, heb veel plezier van m'n Octavia gehad.
Vanwege mijn wens een klasse hoger te gaan rijden had ik om deze reden ook graag gekozen voor de Superb Combi. Echter mijn wensen qua opties zorgde ervoor dat deze voor mij niet interessant was in de lease.
De Talisman Estate is erg compleet in de Intens uitvoering, daarnaast kon ik het overige deel van optielijstje ook nog aanvinken. Ondanks de hogere nieuwprijs was hij nog interessanter in leasebedrag ten opzichte van de Superb.

Die kans wilde ik niet laten liggen

Bovenaan Onderaan