Afscheid Skoda Superb

Shabba

Forumguru
Goedemiddag Heren,

Zojuist mijn ziel aan de gezinsautoduivel verkocht...
Ik heb een 7-zitter aangeschaft bij OPEL...
Ja ik heb proefgereden bij de Skoda dealer in de Kodiaq maar deze kon mij helaas niet overtuigen.

MODEDIT: Hier is de bazaar voor op ons forum

Hiermee komt er voorlopig een eind aan het Skoda tijdperk.
Mannen bedankt!

Bijlagen

• IMG_9257.JPG
    IMG_9257.JPG
    1,9 MB · Weergaven: 93
  • IMG_9259.JPG
    IMG_9259.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 97
Laatst bewerkt door een moderator:

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je Opel. Een Zafira neem ik aan? Maar wat vind je daar beter aan rijden dan de Kodiaq? En nieuw de Zafira?

Shabba

Forumguru
Gefeliciteerd met je Opel. Een Zafira neem ik aan? Maar wat vind je daar beter aan rijden dan de Kodiaq? En nieuw de Zafira?

Bedankt. De proefrit met de Kodiaq viel gewoon tegen. Het was een dsg diesel. Rijden op zich ok maar niet heel bijzonder ofzo. Ik had me er meer van voorgesteld...het voelde niet zo degelijk als de Superb.
Ja het is een nieuwe Zafira, voorraadactie dus krijg net geen €15.000 terug voor mijn Superb met 155k op de teller, daar wordt ik heel blij van....We gingen voor een 2e hands maar tegen geringe meerprijs konden we de nieuwe ook meenemen....Nu alleen ff op zoek naar een paar knappe 18" voor onder de gezinsmover.

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd met je Opel @Shabba. Ik herken je verhaal totaal niet dat de Kodiaq minder degelijk aanvoelt als de S2, maar jij hebt waarschijnlijk beter opgelet als ik ;)

Shabba

Forumguru
Gefeliciteerd met je Opel @Shabba. Ik herken je verhaal totaal niet dat de Kodiaq minder degelijk aanvoelt als de S2, maar jij hebt waarschijnlijk beter opgelet als ik ;)

Ha Corné,

Smaken verschillen he! Door alle verhalen hier had ik me wellicht een te grote verwachting aangemeten. De hoge zit is geweldig, tijdens een proefrit stond ik ff naast een tesla model x, die man stond raar te kijken dat ik zo in zijn auto kon kijken..hahah Is ook wel een aardige auto hoor. By the way is een Zafira geen alternatief voor een Kodiaq hoor...
Wordt onze eerste keer Opel..ben benieuwd...

CDK

Forumguru
Is een totaal andere auto ook @Shabba ;) Ik heb overigens in tegenstelling tot veel andere forumleden niets tegen Opel hoor :) Een Zafira is een praktische gezinsauto en ik wens je er veel prettige en probleemloze kilometers mee!
Lid blijven en je ervaringen delen stellen we trouwens erg op prijs :)

Shabba

Forumguru
Mijn Supburb is te koop...
Afscheid doet beetje pijn!
IMG_9538.jpg

IMG_9441.JPG

De Opel is de eerste 1000km verder. 1e ervaring, rijden goed op de 18" met Michelin Primacy 3 (235/45/18). De Opel navigatie/ bluetooth is niet zo fijn als de amundsen...moet al weer naar de dealer omdat bluetooth vastloopt...:banghead:. Verder prima fijn rijdende 7 zitter....

Bovenaan Onderaan