Afscheid O2

Rolle

Senior Member
Na een hele poos afwezigheid op het forum voel ik vandaag de nood om me toch eens even terug te laten horen.

Een paar weken geleden werd de aircocompressor van mijn O2 vervangen, gisteren merkte ik dat er geen koude lucht uit de ventilatie kwam. Vanmorgen dus maar even bij de garage binnengereden om eea te laten nakijken.
Na een klein uurtje zoeken kwam de monteur vertellen dat er ergens een lek zat maar dat hij niet kon zeggen waar juist. Wegens niet voldoende tijd meer (moest nog naar het werk), en geen vervangwagen voorhanden afgesproken dat we dan wel afspraak zouden maken om binnenkort verder na te kijken.

Ondertussen was ik aan het rondlopen in de showroom en viel mijn oog op een hele interessante stockaanbieding.
Een Topaz bruine O3 combi(het model van voor de recentefacelift) in de ambition uitvoering met de 1,0 TSI motor, met packs Ambition comfort , Ambition GPS , Ambition Look, Sunset ruiten, LED achterlichten, volwaardig reservewiel, chromen sierstrips en dakrails.

En dit voor een prijs van 19K.

Gezien de leeftijd en km-stand van mijn O2 (bijna 9j en 270000km op de teller) aan het denken gegaan en eigenlijk vrij snel tot de conclusie gekomen dat ik deze kans niet mocht laten liggen. Bestelbon ineens getekend.

Nog een paar weken en dan neem ik (toch wel met spijt in het hart) afscheid van mijn oude O2.

Waarschijnlijk kom ik dan wel weer wat vaker op bezoek hier.

Rolle

Senior Member
inderdaad België, catalogusprijs voor de wagen zit ergens rond de 24K maar er zijn een aantal interessante kortingen te krijgen nu blijkbaar.
Ik heb er in elk geval mijn voordeel kunnen uithalen. :yeehaa:

Bovenaan Onderaan