Afscheid forum door verkoop Octavia

Afgelopen vrijdag onze Skoda Octavia ingeruild op een kleiner autootje voor de vrouw vanwege de komst van een leaseauto...

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle handigheidjes, tips en tricks!

Zal binnenkort de spulletjes (winterbanden, Sunny boys enz) die over zijn hier nog op het forum te koop zetten.

Groeten,
Johan
 
Liefst had ik weer een mooie nieuwe Octavia uit willen kiezen, maar helaas is de leaseregeling hybride, plugin hybride of elektrisch...

Keus was vrij simpel, was al een Hyundai Kona electric besteld door een oud collega, die heb ik afgelopen zaterdag in ontvangst mogen nemen.

Zal het lekkere diesel geluidje wel missen ;)
 

Japanese Power

Donateur
Nice. Hebben hier ook een Kona Electric op de zaak. Scheelt een hoop centen in de portemonnee. Ik heb deze auto vorig weekend een tijd gewisseld met mijn Kodiaq omdat m’n collega grote dingen moet vervoeren ;). Rijdt prima maar je moet niet op de 2e zitrij gaan zitten. Wat krap. En datzelfde geldt voor de kofferbak. Maar goed: verder niets mis mee en genieten van het rijden en natuurlijk het accelereren, even versnellen op de snelweg is een lachtertje zo snel.
 
Het is allemaal wat kleiner dan de Octavia....
Gelukkig hebben we nog 2 kleine(re) meiden, dus achterin nog geen echte problemen.

Rijdt verder best ok moet ik eerlijk bekennen :D:D
 
Bovenaan Onderaan