Aflevering

merivo

Nieuw lid
:923::baby012: ja,ja morgen is het zover dan gaan we hem halen. dan mogen we eerst 1500 km op benzine dan gaan we weer verdienen. Gas rijdt echt wel goedkoper:aangenaam:
 

Fabia

† In Memoriam
Spannend, nog een nachtje woelen en dan staat íe voor de deur. Heel veel plezier morgen.
 

Hugo1973

Actief lid
Een fijne dag, en geniet ervan! Uiteraard hoop ik dat je er veel veilige kilometers mee zult beleven!
 
Moet je van de dealer de eerste 1500 km op benzine rijden?
Ik dacht dat het tegenwoordig niet meer nodig was.

Succes met het ophalen van je nieuwe auto. Ik zelf moet nog even wachten.
 

merivo

Nieuw lid
Aflevering.

Na de eerste kilometer moet ik zeggen "wat een auto"
Het rijdt geweldig en ik hoop dat dat zo blijft.best snel voor zijn 86 pk , en lekker fel optrekkend. Het gas is keurig ingebouwd. alleen het plaatje voor de trekhaak moet nog gespoten worden maar dat zal volgende week wel klaar zijn en dan is hij kompleet. Al met tot op heden zeer tevreden:1761:
 

Hugo1973

Actief lid
Na de eerste kilometer moet ik zeggen "wat een auto"
Het rijdt geweldig en ik hoop dat dat zo blijft.best snel voor zijn 86 pk , en lekker fel optrekkend. Het gas is keurig ingebouwd. alleen het plaatje voor de trekhaak moet nog gespoten worden maar dat zal volgende week wel klaar zijn en dan is hij kompleet. Al met tot op heden zeer tevreden:1761:


Ik ben blij dat je nieuwe auto je zo goed bevalt! Top! Hopelijk blijf je er nog lang net zo erg van genieten!!!
 
Bovenaan Onderaan