JeSko
Forumguru
Wat is er aan gebeurd dat hij erdoor is @Benedict1957 ? Eventueel handig voor andere diesel rijders hier.
Gewoon via RDW online Roetfilter laten wegschrijven af fabriek! Kosten 64 euro. je krijgt dan een nieuw kentekenbewijs waar geen roetfilter meer op vermeld staat. Ik was de eerste in deze garage. Je betaald maandelijks wel iets meer wegenbelasting. (E5 nu op kentekenpas)Wat is er aan gebeurd dat hij erdoor is @Benedict1957 ? Eventueel handig voor andere diesel rijders hier.
Kosten waren 1800.00 euro bij mijn garage nieuwe roetfilter. Ja misschien iets te snel beslist..Ietsjes..snel €150-200 per jaar extra, dus met 4 jaar had je een nieuw roetfilter eruit. Plus je valt terug in emissieklasse, waardoor je sommige (steeds meer) milieuzones niet meer in mag.
Citaat verwijderd.
Ja, vreselijk hoge kosten! Er moeten eigenlijk ook 3 vestuivers vervangen worden ook 1800,00 euro dus Faabje gaat weg tzt!!! Auto rijdt als een tierelier alleen bij strenge vorst beginnen de verstuivers motor storing (gloeilampje knippert licht oranje op) te geven. De versnellingsbak giert ook bij warme motor! Dus al met al een beetje pech gehad met de Faab2!Zo! Dat is heel stevig aan de prijs!..........
Hoe lang ligt er tussen het wegschrijven en dan een goede apk kunnen krijgen.Gewoon via RDW online Roetfilter laten wegschrijven af fabriek! Kosten 64 euro. je krijgt dan een nieuw kentekenbewijs waar geen roetfilter meer op vermeld staat. Ik was de eerste in deze garage. Je betaald maandelijks wel iets meer wegenbelasting. (E5 nu op kentekenpas)