Afdrukken telefoon op stuur?

Hallo ,

Ik zit met een (waarschijnlijk) stomme vraag :lezen:, ik ben al 1 maand op zoek op een afduwknop voor een telefoongesprek op het stuur van mijn superb iv? In mijn vorige vw was die gewoon aanwezig. Nu moet ik dat steeds op het touchscreen doen, en als je dan tijdens het gesprek van screen veranderd, kan je dus nog een tig aantal handelingen doen om af te sluiten:banghead:? of is er een snellere optie?
ik hoor het graag :)
 

Cordoba

Forumguru
Instructieboekje is vaak niet echt duidelijk omdat te veel versies en uitvoeringen bediend worden met één boekje, waar dan in staat dat een bepaalde optie niet voor alle uitvoeringen geldt.

Ik dacht dat bij recente auto's van de Vaggroep met stuurbediening, deze optie tegenwoordig altijd bij de rechter stuurspaak staat.
 

hemi24

Forumguru
Het “probleem” zit waarschijnlijk in de Virtual Cockpit, voorheen zat er een Telefoonknop linksonder in het rechtse knoppencluster op het stuur; als je een digitaal dashboard hebt zit daar de “view” knop...

upload_2021-4-14_20-40-46.jpeg

upload_2021-4-14_20-41-18.jpeg
 
klopt inderdaad, ik heb virtual cockpit en hetzelfde stuur als op de foto. In de handleiding heb ik er al kort achter gezocht, maar nog niks concreets gevonden? Ik heb al alle knopjes op het stuur geprobeerd om af te melden na een gesprek , maar geen werkte daarmee. Iemand een idee?
 
merci voor de snelle responsen, dan zoek ik ook niet verder:arghh:. Vind ik wel raar dat dit niet meer voorzien is :pieker:. Ben nog volop in de verkenningsfase van men superb en dus komen er vroeg of laat zo van die ' stomme' vragen voorbij :sterretjes:

thanks!
 
heb ik net geprobeerd, het rechter wieltje indrukken heeft effect .....als je eerst telefoonmenu selecteerd in het midden van virtual cockpit. dan kan je je oproep afzetten door op het knopje te drukken. anders helemaal niks :maakmegek:
 

DaveW

Forumguru
bij ons zeggen ze eerder "toeleggen" of "toesmijten" (in geval van een verkoopstelefoontje).
 
Bovenaan Onderaan