Afblotten van embleem

hoi,

ik heb mijn faab nu 3 jaar en ik heb verlengde garantie lopen maar ondanks dit neemt de garage de voorste embleem niet in garantie wat ik niet snap, ik kan er niets aandoen en achter embleem hebben ze ook vervangen en onder garantie… 37 euro voor dit nee dankje…. even D'lettere bellen hebben julie dit ook voor gehad ?

Grtz Matthew

Heb het probleem ook,.. alleen achter, niet voor.
Alleen nooit aangekaart bij de dealer,... mij stoort het niet zo en het is voor hun een slechte reclame. Wel idioot dat ze het niet vervangen voor je, slechte service van ze.

Heb het probleem ook,.. alleen achter, niet voor.
Alleen nooit aangekaart bij de dealer,... mij stoort het niet zo en het is voor hun een slechte reclame. Wel idioot dat ze het niet vervangen voor je, slechte service van ze.

achter is een terugroep actie normaal dus deze is vervangen, voorste ook maar na 1 maand komen ze af met ja betalen valt niet onder garantie terwijl ik een verlengde garantie heb op m'n wagen, idd slechte garage want omwille van dit willen ze m'n velgen niet in garantie terug nemen deze blot ook af heb ze daar gekocht rs velgen…:-s

idd sorry dat ik 't wat doormekaar breng ;) maar de velgen komen ook van dezelfde skoda dealer ik hoop dat ik dit bij de skoda dealer waar ik nu zit ( veel beter) 't kan regelen kwa garantie… maar 't embleem voorzijde ben ik dus alleen mss nog andere faab rijders??

Rob

Forumguru
Ik heb niet direct een antwoord op je garantie vraag. Wel een tip.

Voor mijn O2 onlangs alle logo's (voor-achter-velgen-sleutels) vervangen voor de nieuwe en ben weer helemaal tevreden. Staat erg mooi. Bijkomend voordeel; deze zullen nooit zo erg gaan verweren als het oude logo, dus duurzame oplossing.

Ik bedoel, als je vind dat de verweerde logo's de looks teveel negatief beïnvloeden (irritatiefactortje) en je er uiteindelijk toch geld aan moet/wil gaan uitgeven omdat je geen tegemoetkoming krijgt, is dat het overwegen waard.

CDK

Forumguru
@extremematt, Ik heb eventueel plaklogo's in 3D met het nieuwe logo om over de bestaande heen te plakken, als je naar de meeting komt op 6 september kan ik ze voor je meenemen?
Kan vanavond eventueel wel een fotootje plaatsen.

• Leuk
Waarderingen: Rob

bobracing

Forumguru
zelfde probleem hier.
Maar kan je ook nog meedoen aan die terugroep actie ?
Mijn skoda is nu 4 jaar oud en altijd dealer onderhouden en heb aan mijn dealer gevraagd of ze uberhaubt rekeningen e.d. kunnen uitdraaien voor mijn eigen documentatie.
Mocht dit er niet tussen zitten kan ik dat dan nog steeds claimen ? Want het ziet er gewoon niet uit!
Zowel voor en achter als op de velgen...
Mijn Mercedes 190E 2.3-16 uit 1985 heeft nog de originele logo`s rondom en nog in top staat... tja das is ook nog echt chroom/staal.....

Bovenaan Onderaan