Afbeelding 2015 Superb 3.

andrehj

Forumguru
Op dit blog is een plaatje (en wat info) van de Superb 3 te zien, zoals die in 2015 zou verschijnen. De vraag is natuurlijk in hoeverre dit overeenkomt met de uiteindelijke auto, maar het begin is zeker positief!
skoda%20superb%202015.jpg
 

TedVlemmings

Forumguru
Ziet er erg concept uit, maar wel volgens de lijn van de andere nieuwe modellen. Dus geloofwaardig in dat opzicht. I like it!
 

CharlesTucker

Forumguru
Ziet er goed uit, niet heel spannend, maar dat verwacht ik ook niet. Voorlopig zijn we nog niet aan iets nieuws toe, maar wie weet is het in 2016/17 een interessante optie, zijn de kinderziektes er net uit:pieker:.
 

Neptukker

Forumguru
Met de facelift zo kort nog op de markt lijkt mij 2015 erg onwaarschijnlijk. De impressie lijkt me natte vingerwerk zonder echte 'inside' informatie.
 

CDK

Forumguru
Met de facelift zo kort nog op de markt lijkt mij 2015 erg onwaarschijnlijk. De impressie lijkt me natte vingerwerk zonder echte 'inside' informatie.
Volgens mijn dealer is het heel waarschijnlijk dat het model eind 2014 gepresenteerd gaat worden en in 2015 geleverd gaat worden, omdat de Octavia qua techniek momenteel verder is als de Superb
 

west rain

Actief lid
Zitten heel veel herkenbare lijnen in t.o.v. de gefacelifte sc2. Hoop wel dat ie iets later dan 2015 komt want de mijne wordt uiterlijk volgende week dinsdag geleverd. :pardon:

Koplampen van de concept vind ik erg mooi trouwens.
 

Canon-Eye

Forumguru
Die Fabia intrigeert wel. Ziet er ook niet slecht uit, maar ik ben vooral benieuwd naar de combiversie...
 

plaza

Forumguru
Ik heb begrepen dat de Superb 2 facelift t/m 2015 mee moet , en dat begin 2016 de introductie zou kunnen komen.
Dat is dan ongeveer tegelijk met skoda Snowman , de 5 en 7 persoons SUV.
Ik denk op zijn vroegst op de IAA Frankfurt September 2015 dat er 1 van de 2 zal staan.
Dat is voor mij in ieder geval te vroeg ....... ik mag morgen de sleutels van mijn nieuwe Superb combi 2.0 Tfsi BE
in ontvangst nemen en moet dan iedergeval doorrijden t/m 2017 ..... niet echt een straf met JD Stage 4 eronder ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Niet verkeerd en ziet er strak uit.
De mistlampen zijn niet echt overeenkomstig de huidige lijn. Wel jammer want dat zijn de details die het hem doen. Ben benieuwd naar de eerste live beelden
 
Bovenaan Onderaan