AEP tuning

technobear

Actief lid
Iemand ervaring met AEP tuning uit Helchteren (Belgie)?

Heb enkele gekende tuners om een offerte gevraagd voor mijn S2 1.6tdi en deze kwam er het goedkoopste uit.

In het verleden mijn O2 RS bij JD laten tunen en daar was ik ook tevreden over maar het prijsverschil is groot. De S2 is trouwens een leasingwagen dus ik ben niet van zin om veel geld in een wagen te steken die ik maar 4jaar houd.

Cordoba

Forumguru
AEP is mij volstrekt onbekend, en ik weet niet hoe het in Belgie zit met de tuners. Wat ik wel weet is dat de goedkoopste tuners in NL eigenlijk altijd adressen zijn, om met een grote boog om heen te rijden: tuning werkt vaak niet, of beperkt, of gaat echt ten koste van de techniek van de auto (motor, koppeling e.d.).

Misschien is Vagtechniek bij Eindhoven een goed alternatief: leveren goed werk, wat goedkoper dan JD en dichter bij Belgie. Als ik het goed zie op hun site, zou het voor je Superb 425 euro kosten, en gaat ie naar 140 pk en 310 Nm aan koppel.

Antera

Donateur
Idd voor mij ook onbekend. Of je de onbekende moet bezoeken is maar de vraag,. Beter een stukje rijden en wat meer betalen bij de bekende. Daarnaast geen straf om terug te rijden na het chippen

peterrapid

Forumguru
Probeer gewoon te achterhalen waar hij zijn programma's koopt, als dit bv BR of JD is zit je meestal ok, is het een Engels programma dan moet je wat opzoeken op internet of het wat is of niet. Ik twijfel eraan dat hij zelf programma's ontwerpt.

Bovenaan Onderaan