Advies tuning octavia 3 greenline 110 pk

oco1979

Forumguru
Op de site staat dat ze niet gebeld kunnen worden. Alleen via mail.
Maar heb nog steeds geen bericht.
Ik heb al inmiddels een afspraak met JD gemaakt.
Dus wat mij betreft dat deze topic afgesloten worden

:thumbsup:

meld hier je ervaring na de afspraak. en powercurve ook wel handig :D
 

TurboT

Forumguru
Wat je eventueel ook kan doen is ODB Tuning, bij bijvoorbeeld Autotechniek Leenders...
Heb ik ook gedaan, van 105pk naar 130pk en +40nm Koppel...

Wat zijn jullie ervaringen met Leenders?ze reageren meerdere malen niet op mn prijsopgave verzoek.
 

pr0mo

Lid
Van 105pk naar 130pk is echt weinig hoor. Een goed bedrijf haalt 150 tot 155 pk uit een 1.6tdi. En eens met Havana...bedrijven die niet reageren: de groeten! Zijn zat goede spelers op de markt die hun vak wel verstaan en kundig zijn.
 

TurboT

Forumguru
Van 105pk naar 130pk is echt weinig hoor. Een goed bedrijf haalt 150 tot 155 pk uit een 1.6tdi. En eens met Havana...bedrijven die niet reageren: de groeten! Zijn zat goede spelers op de markt die hun vak wel verstaan en kundig zijn.


De 130pk is standaard stage 1 OBD software tuning bij een 1.2tsi Dit doet ieder tunings bedrijf. Wens je meer dat wordt er nog een aantal aanpassingen gedaan.
 

oco1979

Forumguru
We spreken hier toch wel over een 1.6tdi 110Pk ???
Dan is stage 1,2 en 3 mogelijk.
Dat ga van 110pk tot 185pk +/-
En 250Nm tot 375Nm +/-

---------------------------------------------------------------------
Anders 1.2 TSI 110pk

Dan is dat stage 1,2 mogelijk.(misschien bij sommige Stage 3)
Dat ga van 110pk tot 140pk +/-
En 175Nm tot 250Nm +/-

Iedere stage heeft zijn prijskaartje uiteraard en ook de nodige"extra" aanpassingen. :D


TS zet in je titel eens welke motor het is,voor geen :pieker: te hebben aub.
 

tjeu83

Nieuw lid
Corne bedankt voor de tip, heb meteen JA doorgegeven, nu al zin in dat ritje (vooral terug).
Standaard chip of chip op maat? Ik neig naar de tweede optie, maar is het dat waard? (Ga nu pas die post lezen, hoor ik eigenlijk eerst te doen voor ik vragen stel)
 

TurboT

Forumguru
Ik was de eerste gelukkige van de TVS actie. Ik kwam met mn 1.2 tsi aan van 90 pk DSG. Ik heb de standaard chip gedaan op advies van Rico. Ik kwam daar om 09:30 en was pas om 14:30 klaar omdat ronald niet tevreden was met het resultaat. Uit de Log kunnen iit herleiden wat de waarden zijn. Bij mij waren ze niet tevreden met het turbodruk.
 
Bovenaan Onderaan