Adres l/km

bing69

Actief lid
Morgenvroeg (foutje, vrijdagmorgen) moet ik met de F2 in de garage zijn voor het vervangen van een blower moter. Aan de monteur gevraagd of hij mijn de maxidot kon veranderen naar l/km . Hij wist niet dat dit kon en dus ook niet waar hij dat moest doen.

Heeft iemand een tip zodat ik hem dat morgenvroeg kan vertellen???

Wijnand850

Forumguru
Morgenvroeg moet ik met de F2 in de garage zijn voor het vervangen van een blower moter. Aan de monteur gevraagd of hij mijn de maxidot kon veranderen naar l/km . Hij wist niet dat dit kon en dus ook niet waar hij dat moest doen.

Heeft iemand een tip zodat ik hem dat morgenvroeg kan vertellen???

Als het bij de Fabia net zo gaat als de Octavia, dan kan je het zelf. Ik heb zelf in maxidot de instelling gewijzigd van l/100km naar kilometers per liter. Ik bleef omrekenen.... Ik ben er uitgekomen met behulp van de gebruikshandleiding, de weergave was te veranderen onder de standaardinstellingen.

Groet,
Wijnand.

Maarten

Forumguru
Je kunt dit niet zelf bij de Fabia 2.

De monteur moet de instellingen wijzigen. Hij moet de instelling op Japan zetten. Dan heb je weergave in ltr/km!

skodaoctavia2

Actief lid
ik heb de mijne eerst in duitse taal gehad
taal veranderd in mijn maxidot naar engels. toen stond ie in miles
daarna engels metric ingesteld als taal en hij staat in l/km

LenK

Forumguru
Bij de Fabia kan dat allemaal niet. Daar is de Maxidot niet veel meer dan een mooi display :biggthumpdown:

Maarten

Forumguru
Vandaar dat ik zei dat de dealer het land Japan in moet stellen. Er veranderd niets aan de taal maar wel heb je voortaan ltr/km.

ZIE HIER

Fabia

† In Memoriam
Ik kan je vertellen dat het wel prettig is om weer eens ouderwerts kilometers per liter te zien. Ik heb het vorig jaar laten veranderen bij Vepreda.

bing69

Actief lid
Ze waren het nog bijna vergeten maar het is gelukt. Wel is het nu zo dat als ik gas los laat -/-- komt te staan ipv 0,0

Is dat normaal? Het is toch wel weer ff wennen horen die km per liter

Na 30 jaar schade vrij is het me wel gelukt om een betonnen paaltje bij de garage mee te nemen.....500 euro schade op de achterbumper

Maarten

Forumguru
De weergave -/-- is normaal. Dat is inderdaad anders dan de weergave bij de vorige instelling.
Ik vind de instelling km/ltr ideaal!

Kl*te van dat paaltje. Ik las het in je andere post.

bing69

Actief lid
De weergave -/-- is normaal. Dat is inderdaad anders dan de weergave bij de vorige instelling.
Ik vind de instelling km/ltr ideaal!

Kl*te van dat paaltje. Ik las het in je andere post.

Gelukkig goed verzekerd en geen terugval dus dat komt wel weer goed...

Wat rouwens ook anders is dat het gordelsignaal(piep) al direct komt als ik contact maak, ook dat is niet erg maar valt me alleen op.

Fabia

† In Memoriam
Ze waren het nog bijna vergeten maar het is gelukt. Wel is het nu zo dat als ik gas los laat -/-- komt te staan ipv 0,0

Is dat normaal? Het is toch wel weer ff wennen horen die km per liter

Dat is normaal. Zonde van dat paaltje.

Bovenaan Onderaan