Adaptive cruise control

robvv

Senior Member
M'n adaptive cruise control op de S3 werkt niet meer. Voorkant schoongemaakt ,maar bood geen soelaas.
Heeft een van jullie enig idee wat het probleem is ?

alvast bedankt

Antera

Donateur
Geeft hij een storing in het dashboard? Of hebben ze een trekhaak ingebouwd en zijn daarna de problemen begonnen? Dit laatste komt vaker voor en moet dan even gecodeerd worden, zie ze hier regelmatig hiermee verschijnen.

robvv

Senior Member
Geeft hij een storing in het dashboard? Of hebben ze een trekhaak ingebouwd......

Ja een storing in het dashboard. Maar nee, geen trekhaak ingebouwd. Het verbaast mij dat een trekhaak (aan de achterkant van de auto) invloed kan hebben op adaptive cruise control (aan de voorkant van de auto).

Bedankt.

robvv

Senior Member
Je hebt 'm wel aanstaan?

Ik kan de adaptive cruise control niet meer aanzetten. Het bekende uitroepteken in het dashboard, maar ook twee extra andere signalen in het dashboard: 1) voor de adaptive cruise control afstand 2) voor de rijstrookassistentie. Die laatste heb ik overigens niet, maar nu wel de waarschuwing.

Bedankt.

Ja een storing in het dashboard. Maar nee, geen trekhaak ingebouwd. Het verbaast mij dat een trekhaak (aan de achterkant van de auto) invloed kan hebben op adaptive cruise control (aan de voorkant van de auto).

Bedankt.

mijn aanhangwagen geeft soms fout aan de achterlichten ( ook al werken ze)
en als die fout er in zit , werkt mijn acc ook niet de helft van de tijd, maar niet altijd ?

DieselTDi

Forumguru
Als je rode uitroeptekens hebt die spontaan zijn ontstaan, simpel dealer.. Ff uitlezen wss sensor defect

Bovenaan Onderaan