Adapter voor H7 ledlicht

Ik heb via Ali een setje h7 ledlampen besteld. Nu passen deze niet in de lamp. Te dik waarschijnlijk. Er zijn verschillende adapters te koop. Nu heb ik van Xenon-Jan begrepen dat er geen passende te krijgen zijn omdat er nu ook geen adapters op de lamp zitten (de lamp klemt zich vast omdat hij taps toe loopt)
Heeft iemand hier ervaring mee??
 

HarrieSkoda

Forumguru
Niet met Ali led prul gaan werken in de koplamp. Krijg je van die feestverlichting die alle kanten op schijnen.

Als je dan toch LED wil, pak dit dan serieus aan, en ja dat kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

Kijk eens bij Hilox. Regelmatig korting.
 

Joti

Senior Member
Is het geen APK afkeur als je LED buitenverlichting gaat toepassen in armaturen die daar niet voor bedoeld zijn? Vrijwel alle verkopers van LED in Nederland melden expliciet dat ze niet geschikt zijn voor de openbare weg.
 
Ik heb net van de week eindelijk mijn hilox ledlampen erin. Het gaat dan wel om 02 fl.
Na 2 verschillende adapters geprobeerd te hebben van hilox, uiteindelijk een set gekocht topledverlichting.nl. Ook deze paste niet helemaal en heb uiteindelijk de adapter en ledlamp aan elkaar gelijmd met metaallijm. Ik vermoed dat er gewoon niet een exact passende set bestaat voor skoda aftermarket en je altijd wat moet knutselen om het passend te krijgen.

Link ( deze heb ik voor 02 fl)


De led lampen van hilox (xtr black) bevallen wel heel goed. Geen foutmelding en nog geen tegenliggers gehad die aan het seinen waren.
 
Bovenaan Onderaan