Actieve motorkap wordt niet meer geleverd

Tallguy

Forumguru
Lijkt me dat, als je voor iets betaald wat je niet geleverd krijgt, je de discussie wel moet aangaan en recht hebt op compensatie. Dat geldt toch voor meer zaken in onze maatschappij, nietwaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Skoda behoud zich het recht voor specificaties te wijzigen zonder voorafgaande aankondiging. Zoiets zal wel ergens staan. Maar je kunt altijd proberen er iets (in prijs of extra accessoire) uit te slepen.
 

ertromp

Forumguru
Actieve motorkap geschrapt, elektrisch verwarmbare voorruit geschrapt; je mag al van geluk spreken als de auto met deuren geleverd wordt blijkbaar. Goede discussie om te zien wat je financieel gecompenseert kunt krijgen. Ik ben benieuwd maar ik vrees altijd voor die kleine lettertjes
 

Cordoba

Forumguru
Als deze wijziging is ingevoerd tussen bestellen en leveren, is het een lastig probleem. Tijdens normaal gebruik merk je er niets van, en de NCAP-test geeft blijkbaar niet zulke heel grote verschillen in de voetganger-veiligheid.

Je kunt met je dealer de discussie aangaan, en aangeven dat je overweegt om de koop te annuleren.

@Ertromp: Electrisch verwarmbare voorruit geschrapt, is dat geen actie van Pon, dus alleen voor de NL-markt?
 

Tallguy

Forumguru
Skoda behoud zich het recht voor specificaties te wijzigen zonder voorafgaande aankondiging. Zoiets zal wel ergens staan. Maar je kunt altijd proberen er iets (in prijs of extra accessoire) uit te slepen.

Het gaat ook niet om de vooraankondiging, maar het financiële aspect. Ze mogen weglaten wat ze willen, dat recht hebben ze. Maar als je er al voor betaald hebt, maar niet geleverd krijgt is er een andere situatie ontstaan. Ik ben benieuwd of de dealer al gereageerd heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Kensei, heb je gelijk in maar die regel is wel het eerste waar ze op zullen wijzen. En dan hebben ze de niet zo mondige klanten al afgewimpeld zonder veel moeite en kosten.
 
Bovenaan Onderaan