Actieaanbieding waterdichte hoes geschikt als bandenhoes

Erik_NL

Forumguru
Bij de LIDL is af en toe een ronde barbecuehoes in de aanbieding die uitstekend is te gebruiken als waterdichte bandenhoes voor vier winter- of zomerwielen.

Diameter: ca. 70 cm. Hoogte ca. 90 cm.

Vanaf vandaag, donderdag 10 juli, valt die barbecuehoes in de Sale voor drie Euro!

48540_01_f.jpg

andrehj

Forumguru
Aan die prijs kun je je inderdaad geen buil vallen, maar zijn er dan mensen die hun banden buiten opslaan?

Canon-Eye

Forumguru
Mijn 8 niet-seizoenwielen hangen in de garage, 2 aan 2 op van die inhaaksteunen aan de muur onder de kajaks. En vrij van direct zonlicht, dus geen reden voor verdere bescherming...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Erik_NL

Forumguru
zijn er dan mensen die hun banden buiten opslaan?
Voor wie kleinbehuisd is kan het een uitkomst zijn wanneer je je wielen zo kan opslaan.
Gelet op sommige reacties was dat niet voor alle respondenten evengoed invoelbaar.
De ene set hoort in Amsterdam, de andere in Stad.
wielenopslag.jpg

Laatst bewerkt:

dirkkroneman

Forumguru
Ik vraag mij eigenlijk af of temperatuur(swisselingen), zonlicht en vrieskou nog zaken zijn die invloed hebben op de banden als ze opgeslagen liggen.

andrehj

Forumguru
Zonlicht zeker, maar dat zal die hoes wel aardig tegenhouden. Temperatuur heeft ook invloed. Rubber veroudert sneller naarmate de temperatuur hoger is. Vrieskou zal dus niet zo'n probleem zijn.

Beste plek is dus in een koele garage, maar ja, die heeft dus niet iedereen. Misschien dat er ergens anders in het huis nog een plekje is, maar niet elke ega weet dat te waarderen... (Ik had ooit een collega die de onderdelen van z'n hobby auto door het hele huis heen opsloeg, tot onder het echtelijke bed aan toe.)

Bovenaan Onderaan