Achterzijruit Eruitgevallen

Vandaag is bij mijn net opgehaalde octavia (vrijdag) het achterzijruitje eruit gevallen, ik heb de dealer gebeld en hij gaat het onder garantie repareren, de mobiliteitsservice gebeld en die hebben een wegenwachter gestuurd die het raampje omhoog getrokken heeft en met wat tape vastgeplakt heeft, morgen neem ik de fabia mee naar de zaak en gaat mijn vrouw de octavia bij de dealer laten maken, hebben anderen van jullie dit probleem ook al eens gehad? ik hoorde namelijk dat het vaker voorkwam bij dit type

Maarten

Forumguru
Da's ook lekker. Net een nieuwe auto en dan je ruitje naar beneden.
Ik heb de klacht nooit eerder gehoord.
Maar wie ben ik...

Erik_NL

Forumguru
Vandaag is bij mijn net opgehaalde octavia (vrijdag) het achterzijruitje eruit gevallen ...hebben anderen van jullie dit probleem ook al eens gehad?
bij de Fabia I een bekend fenomeen
echter de ruit viel niet eruit maar in het portier

Pon heeft lange tijd 100% vergoeding toegekend bij Skoda's buiten de garantieperiode... bij de onze ca. zes jaar na aanschaf

ja hij viel bij mij ook in het portier, mijn octavia is nu wel 8 jaar oud, maar ik heb gewoon een half jaar bovag garantie

Falcon

Donateur
ja hij viel bij mij ook in het portier, mijn octavia is nu wel 8 jaar oud, maar ik heb gewoon een half jaar bovag garantie

Ai, dit klinkt als een terugkomend probleem. Ik zou wel graag het type nummer van de motor willen weten en die vergelijken met die van de Fabia 1 die dit probleem dus ook heeft gehad. :1884:

tlpeter

Actief lid
Is een bekend VAG probleem
Er brak dan iets af waardoor de ruit naar beneden viel
Ik heb het ook wel eens gehad (oude polo station) maar moest gelukkig die dag voor een beurt bij de garage zijn :D

EdK

Forumguru
Bekend verhaal bij VAG wagens en in den beginnen niet erkent als een produktie fout door VAG !
Totdat Tros RADAR zich erin vastbeet !
Je kunt je geld zelfs declareren als je in verleden er voor hebt betaald !
Zoek maar even op het forum of bij Radar ! Bij laatste zij zelfs voorbeeldbrieven te downloaden om je geld terug te vangen !

Voor jou Richfield is dit niet van toepassing omdat het nog in de volle garantie valt !

Yup, ook gehad. De palletjes die de ruit omhoog houden zijn van een gaar soort plastic gemaakt.

Goed om te horen dat dit verhaald kan worden, even de rekening opzoeken.

Bovenaan Onderaan