Achterwisser gaat spontaan wissen

rocket

Senior Member
Hallo forummers mijn achterwisser gaat spontaan wissen van mijn GL heeft er nog iemand dit probleem of ben ik weer de enige

Edwin
 
Als je achteruit gaat rijden als je de gewone ruitenwisser aan hebt is dat normaal. Had ik namelijk ook op mijn oude renault.
 

rocket

Senior Member
Met stuur draaien en de ene keer in zijn achteruit in schakelen met stuur draaien dacht ik dat ik er tegen aan kwam en gister avond zetten ik hem in zijn achter uit en de achter wisser ging aan ???????????

Edwin
 

Ronnie

Forumguru
Is normaal bij ingeschakelde ruitenwissers voor..... wanneer je dan in de achteruit schakelt, gaat de wisser een paar keer heen en weer.
 
Dan zal je op dat moment de gewone ruitenwisser aan hebben. Dat is namelijk op die manier aan elkaar gekoppeld.
Dus als jij gewone ruitenwisser aan hebt en je zet de auto in zijn achteruit gaat de achterwisser ook aan.
 

EdK

Forumguru
Dan zal je op dat moment de gewone ruitenwisser aan hebben. Dat is namelijk op die manier aan elkaar gekoppeld.
Dus als jij gewone ruitenwisser aan hebt en je zet de auto in zijn achteruit gaat de achterwisser ook aan.

En de recirculatie van je ventilatie wordt ingeschakeld.

Simply clever die skoda
 

rocket

Senior Member
Instructie boekje niet gelezen dat dat de wisser een eigen leven ging leiden. heren allemaal bedankt

Edwin
 

erik2907

Actief lid
Instructie boekje niet gelezen dat dat de wisser een eigen leven ging leiden. heren allemaal bedankt

Edwin

Pagina 56 (Verlichting en zicht), linker pagina, rechter kolom, onder Ruitenwisser uitschakelen:

De ruitenwisser ..............contact.

Na het inschakelen van de achteruitversnelling wordt bij ingeschakelde ruitenwisser de achterruit eenmaal gewist.

Tja, zijn ook kleine lettertjes :) :), toch.......?
 

Brains

Nieuw lid
Dit soort zaken hebben ze goed doordacht en maken dat ik zeer tevreden ben met m'n skoda.
Simply praktical logical clever!
 
Bovenaan Onderaan