Achteruitrijkamera via dealer

Sk_Hans

Forumguru
Hoi, mijn vrouw wilde heel erg graag een achteruitrijkamera in haar Kamiq. Ik wilde dat eerste door Antera laten doen, maar die had op dat moment geen gelegenheid en Breda is ook wel ver rijden.

Dus offerte gevraagd bij Skoda dealer. Voor een kleine 800 euro konden ze die inbouwen. Duidelijk afgesproken dat er meedraaiende richtlijnen zouden zijn. Door omstandigheden werd het inbouwen even uitgesteld. Gisteren was het dan zover. Mij n vrouw brengt de auto 's ochtends vroeg naar de dealer. Om vijf uur 's middags zijn ze nog niet helemaal klaar en willen haar zolang een leen auto meegeven. Zij wacht liever. Uiteindelijk is de auto dan klaar.

Wat blijkt? Er zijn geen meedraaiende lijnen. Dat was wel duidelijk vooraf afgesproken. Omdat het intussen al laat was en zo ongeveer iedereen naar huis was, is ze met haar eigen auto naar huis gekomen. Maar ze heeft nog niet betaald en aangegeven dat de dealer een oplossing moeten regelen.

Als ik het goed begrijp zijn er twee versies (highline en lowline). Op de webshop van Skoda zelf staat maar één versie (835 euro incl inbouw. In de omschrijving: "weer te geven met dynamische en statische hulpelementen"). Die versie staat ook met hetzelfde artikelnummer (658054634) op de offerte van de dealer.

Zijn er nog steeds die twee versies? Ik ben bang dat ze dan mogelijk de verkeerde versie ingebouwd hebben. Zullen ze wel balen want dan moeten ze volgens mij hebben die twee versies een verschillende kabelset en moeten ze weer de hele bekabeling opnieuw plaatsen. Weer een hele dag (?) werk.
 

EdK

Forumguru
Tsja Breda mag dan misschien ver wezen maar 2 uur later rij je wel met de juiste camera en werkend weer terug naar huis.....
En daar heb ik dan die 1,5 uur rijden (enkel rit ) voor over...
En tevens worden er dan ook meteen andere VCDS aanpassingen meegenomen naar wens... :pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: Okki

Sk_Hans

Forumguru
Was ook de bedoeling het door Antera te laten doen. <aar door familieomstandigheden kon hij een tijdje geen afspraak maken. Uiteindelijk bleek er een dealer bijna naast het kantoor van mijn vrouw te zitten. Die had haar heel goed geholpen bij een garantieprobleempje (kachel kapot midden in de winter). Dat was dus voor haar wat makkelijker. Maar even afwachten hoe ze dinsdag reageren.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Hypodermic

Donateur
Dat hebben ze bij mij ook gedaan, op mijn vragen erover kwam alleen de reactie dat ze geen versie hebben met meedraaiende lijnen voor mijn auto (scala). Voel me ook nog steeds een beetje opgelicht en heb er spijt van dat ik er geen werk van heb gemaakt toen.
 
Bovenaan Onderaan