Achteruitrijcamera / Reverse camera

guycramer

Nieuw lid
Hallo,

Iemand al een ‘eigen’ camera geïnstalleerd? Heb onderstaande camera besteld ben benieuwd

Zag deze youtube film:

En deze website:

Denk deze camera:

Codering:
De codering staat in: -module 5F informatie elektrisch -10 aanpassing -rvc achteruitrijcamera -nieuwe waarde "niet legale rvc camera"

Laatst bewerkt:

guycramer

Nieuw lid
Zit inderdaad wat in de YouTube berichten te lezen, kom een heel eind al. Nu ff bedrading nog uitvogelen. Probeer dan alles hier straks te hebben ook dat een ander er ook wat aan heeft.

Jij dit ook gedaan?

Laatst bewerkt door een moderator:

1983jeroen

Forumguru
Bij de camera staat plug and play. Dan heb je dus verder niets nodig. Ik heb in mijn Octavia ook zo'n soort camera ingebouwd. Werkt prima. Beeldkwaliteit is misschien iets minder dan van een originele, maar zeker niet verkeerd

guycramer

Nieuw lid
Dacht het ook, heb de stekker alleen nog niet gezien achter de radio. Kwaliteit ben ik ook niet zo bang voor als ik maar wat zie, verschil van 300 of 50 euro

Laatst bewerkt door een moderator:

1983jeroen

Forumguru
Heb er nu 2 keer 1 ingebouwd. Beide keren in een Octavia. Als de verkoper aangeeft dat het voor jouw auto is zou ik er wel op durven vertrouwen dat je verder niets extra nodig hebt.
Ik heb de eerste keer wel eerst de camera getest zonder deze helemaal in te bouwen om zeker te weten dat het plug and play was

Bovenaan Onderaan