Achteruitrijcamera - past dit?

Epson

Nieuw lid
Hallo,

Ik zou graag een achteruitrijcamera op mijn Superb van 2014 plaatsen.

Maten 78x29


Maar er staat bij dat dit voor superb tot 2008 is?

Iemand een idee of dit veranderd is voor de facelift versie?

Het gaat dus om een vervangmodule voor een nummerplaatlampje van de combi uitvoering...



Bedankt
 
Laatst bewerkt:

bobbl

Forumguru
Hallo,

Ik zou graag een achteruitrijcamera op mijn Superb van 2014 plaatsen.

Maten 78x29


Maar er staat bij dat dit voor superb tot 2008 is?

Iemand een idee of dit veranderd is voor de facelift versie?

Het gaat dus om een vervangmodule voor een nummerplaatlampje van de combi uitvoering...



Bedankt

Vindt ik ook wel wat om nog eens te monteren, heb je columbus navi?
 

Epson

Nieuw lid
Ja, columbus.
Maar ik ben van plan om een klein schermpje (kost nieuw ong 50 euro) boven de achteruitkijkspiegel te monteren, met proper weggewerkte kabels.

Heb momenteel reclame op achterraam (folie met kleine gaatjes) en ik moet zeggen dat het bij schemering vrij gevaarlijk is...

Je kan nauwelijks voetganger oid zien...

Daarom ben ik op zoek naar een oplossing en had gedacht om met zulk een camera wat te experimenteren...
 

Epson

Nieuw lid
Hier 2 foto's van de bewuste module.

Voor het pre-facelift model zou het moeten passen, voor de facelift versie ben ik niet zeker...
 

Bijlagen

  • foto2.PNG
    foto2.PNG
    88,2 KB · Weergaven: 55
  • foto.PNG
    foto.PNG
    87,6 KB · Weergaven: 51

Bakkertje

Forumguru
Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dit gaat werken. Wat ik gevonden heb heeft de rns510 een rgb ingang voor de camera. Die van het plaatje van @Epson is een composiet versie, die zou dan getransformeerd moeten worden.

Daarvoor zijn er volgens mij modules van kufatec die dat doen.
 

CDK

Forumguru
maar waarom met een extern schermpje als het ook op je Columbus aan te sluiten is??? @Jee13 heeft een prachtig systeempje op de Columbus van z'n O2C RS, dus kan het bij een S2 ook.
 

Epson

Nieuw lid
@Bakkertje: dat ziet er inderdaad de juiste oplossing uit...

Ik zie echter geen prijs staan...

De meeste interfaces die ik al zag, kosten rond de 200 euro , zonder camera.

@ Corné: dat is ook de reden waarom ik met een extern schermpje van amper 50 euro wilde werken...
 

Jee13

Forumguru
Iemand toevallig al een request gedaan op alibaba? Ben ook wel benieuwd wat zoiets moet kosten
 
Bovenaan Onderaan