Achteruitrijcamera op Columbus navigatie (A7) op Skoda 3 (12-2014)

grrromit

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bericht hier op het Skodaforum.
Ben sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een Skoda 1.6 Greenline van december 2014.

Ben nooit iemand geweest die veel om extra snufjes gaf, maar nu wil ik toch graag een achteruitrijcamera ipv één van mijn kentekenplaatlichtjes bouwen. Ik heb al parkassist, maar wil toch graag een camera.

Na verschillende uren browsen en op aliexpress gekeken, zie ik door de bomen het bos niet meer.

Heeft de Columbus A7 nu een videointerface hier voor nodig en is een draadloze verbinding van het lampje naar mijn Columbus responsive genoeg?
 

Antera

Donateur
Er is voor de Octavia 3 een achterruitrijcamera te krijgen die je aan kan sluiten en coderen

39700_1.jpg


€ 272.00 kost deze bij kufatec. Inbouwen aansluiten en klaar kan dit ook voor je doen indien gewenst
 

grrromit

Nieuw lid
Beste Antera,

Bedankt voor je aanbieding. Dit is waarschijnlijk de beste oplossing voor een achteruitrijcamera. Ik was eerder nieuwsgierig naar de wat goedkopere oplossingen. Als het meer dan € 80,- gaat kosten, vind ik het niet de moeite waard, daar ik al sensoren heb.

@EdK Ik ben nu een Skodarijder, maar meer ook niet. Het is geen hobby van me en ben niet van plan om heel veel meer te doen dan dit upgrade'tje. Om mensen hiervoor nu te vermoeien met wie ik ben lijkt mij een beetje overdreven.
 

StefanN

Forumguru
Beste Antera,

Bedankt voor je aanbieding. Dit is waarschijnlijk de beste oplossing voor een achteruitrijcamera. Ik was eerder nieuwsgierig naar de wat goedkopere oplossingen. Als het meer dan € 80,- gaat kosten, vind ik het niet de moeite waard, daar ik al sensoren heb.

@EdK Ik ben nu een Skodarijder, maar meer ook niet. Het is geen hobby van me en ben niet van plan om heel veel meer te doen dan dit upgrade'tje. Om mensen hiervoor nu te vermoeien met wie ik ben lijkt mij een beetje overdreven.
Toch nog steeds een graag gezien feitje.....

groet Stefan
 

Antera

Donateur
heb eerlijk gezegd nog geen flauw benul wat het inbouwen kosten moet gaan dit omdat ik niet weet hoeveel tijd ik ermee kwijt ben. we kunnen wel iets afspreken maar mail me daar even over aub of whatsapp me
 

M.M.M

Nieuw lid
Wat ik nog steeds jammer vindt is dat ze bij skoda niet voor de VW golf oplossing kiezen, camera is het embleem. Blijft mooi schoon, altijd een helder beeld. Beste oplossing die je kan bedenken.
 

SNARFB

Senior Member
heb eerlijk gezegd nog geen flauw benul wat het inbouwen kosten moet gaan dit omdat ik niet weet hoeveel tijd ik ermee kwijt ben. we kunnen wel iets afspreken maar mail me daar even over aub of whatsapp me
Bij onze oosterburen vragen ze er 478 euro incl. inbouw voor. Overigens heeft het nieuwste model een ingebouwde sproeier voor het reinigen van de lens die wordt aangesloten op de achterruitensproeier. http://www.juk-performance.de/preisliste-einbausets/
 

Texas25

Actief lid
Bij onze oosterburen vragen ze er 478 euro incl. inbouw voor. Overigens heeft het nieuwste model een ingebouwde sproeier voor het reinigen van de lens die wordt aangesloten op de achterruitensproeier. http://www.juk-performance.de/preisliste-einbausets/

Dit gaat wel altijd samen met de (achter) ruitenwisser optie helaas. Helaas natuurlijk voor de mensen die geen ruitenwisser willen. Geen ruitenwisser geen achteruitrijcamera. :(
 

DoubleJ

Senior Member
Wat ik nog steeds jammer vindt is dat ze bij skoda niet voor de VW golf oplossing kiezen, camera is het embleem. Blijft mooi schoon, altijd een helder beeld. Beste oplossing die je kan bedenken.
Is hier niet iets op te bedenken? Dat je er één van de VW onder je Skoda logo plaatst?
 
Bovenaan Onderaan